2007. május 29., kedd

Ujabb kihivasok, ujabb sikerelmenyek

Tegnap az ugyfelszolgalaton dolgoztam, eloszor onalloan. A bowlingozni vagy dodzsemezni akarok jottek elsosorban hozzam, nekik valtottam zsetont, inteztem a foglalasokat stb. Az egyik kassza is hozzam tartozott, igy penzt is kezeltem es a szamitogepen nekem kellett kiszamolni az aktualis arakat. Meg aztan a cipoket kellett csereni, a palya szelet felhajtani ha kertek, a reklamaciokat fogadni ha valami elromlott vagy egy jatekgep lefagyott, a fel nam hasznalt zsetonokat visszavalatni, penzt bevaltani, informaciot nyujtani stb. Szoval eleg sok mindent. Az elejen toketlenkedtem egy kicsit, de aztan egesz jol belejottem. Ha nem ertettem valamit akkor megkerdeztem meg egyszer vagy ketszer, nem jott ki hulyen, mert alapbol van egy zaj a jatekgepek miatt, ha meg megy a dodzsem is, akkor az mar tenyleg hangos. Ha vegkepp nem ertettem, akkor megmondtam h ebben a kerdesben sajnos csak a kolegam tud onnek segiteni, kerem forduljon hozza.
A vege fele mar kezdtem is elvezni a munkat, mert a keresek nagy reszet tudtam teljesiteni, tudtam mit hogyan kell elintezni. Egyebkent jo napot fogtam ki kezdesnek, tegnap ugyanis itt munkaszuneti nap volt, es mivel az ido sem volt tul fenyes ezert az emberek nagy resze a plazaban toltotte a nap jelentos reszet. Mar amikor odafele uton lattam, h alig van 3 ezer szabad parkolohely a kb 10 ezerbol ereztem, h lesz ma porges. Es volt is.. Viszont dupla fizetesert dolgoztunk, minden munkaszuneti napra dupla penz jar. Igy osszessegeben tenyleg jo napom volt, annal is inkabb mert a kilenc oras muszakom vegen a kasszaban levo penz pontosan megegyezett a szamlazottal, egy peny-vel sem volt tobb vagy kevesebb. Egy kicsit meg en is csodalkoztam ezen..
Az idore visszaterve, itt pont az otthon ido ellentete van. Tegnap hazafele neztem mi ez a nagy para, aztan rajottem h ez az en leheletem. Szoval nincs nagy meleg, neha meg a kabat is elfer. Vasarnap este beneztunk egy kicsit a belvarosba es talaltunk egy eleg szimpatikus helyet. 8-10 bar es etterem van egy epuleten belul es estenkent mindegyikben buli van. Mivel nem diszkorol van szo igy a belepes mindenhova ingyenes es ha nem szimpatikus a hely, akkor csak at kell setalni a mellette levobe. Szoval itt az egyik pub-ban toltottunk el par orat. Kicsit tancoltunk meg soroztunk. Utobbit nem erdemes nagyon tulzasba vinni, mert 2 font egy sor, nem olcso, de most igy belegondolva otthon sem kerul sokkal kevesebbe ezeken a helyeken...
Boka holnap kezd a Marks & Spencer-nel. Valamilyen ideiglenes munkara hivtak azonnali kezdessel, de akar hosszabb munkaviszony is lehet belole. Azt mondja h az e-mailbol amit kapott nem derul ki sok minden csak annyi, h nemet nyelvu szerzodeseket kell majd kezelnie ugyanugy mint az Exxon-nal. Ma volt felvetelin a Goodyear-nal ugyanilyen poziciora, ugy erzi jol sikerult. Szoval ugy nez ki h mar van egy biztos munkaja neki is es lehet h hamarosan kap jobbat is.
Azt meg nem is irtam h melyik cegnel dolgozom: a neve Namco Station, japan ceg, 45 eve letezik es piacvezetonek mondja magat a sajat szegmenseben, amit persze nem kell elhinni, mert mindenki ezt mondja magarol de mindenesetre egy eleg nagy ceg, stabil hatterrel. Es a forgalmat meg a beveteleket elnezve nem hinnem h veszteseges...
Na mara ennyit, amint tudok frissitek, de lehet h csak jovo het lesz belole.
Sziasztok!
Feri