2007. május 14., hétfő

Harmadik munkahely

Ma delutan jott a hivas, h pentek delelott mehetek szerzodni. Mult heten voltam felvetelin egy bowlingpalyan, melyhez jatekgepek es dodzsem (bocs ezt nem tudom hogy irjak) is tartozik. Nem tudom hogy hivjak az ilyen helyet, nevezzuk mondjuk penzkoltonek vagy jatekteremnek. Szoval ha minden igaz itt kapok egy rendes heti negyven oras foallast. Mar egy jo ideje nem keresek ilyen jellegu munkakat, a jelentkezesemet ide meg egy jo honapja adtam be. Ugy nez ki most volt uresedes es ezert hivtak. Ez a munka mar nem ugynoksegen keresztul bonyolodik, rendes szerzodeses munka lesz.
A tesztagyarbol - ahol mint irtam h nem sok munka volt - azota sem hivtak, igaz en sem jelentkeztem naluk a lakcimvaltozasom es a tb-szamom megerkezese ugyeben. Az igazat megvallva nem szeretnek ott dolgozni ha nem muszaj. Ez a maskaras dolog kiprobalas szinten elment, de nap-mint-nap nem annyira poen mint eleinte. A masik munkahely viszont - a magazincsomagolos - nagyon tetszik. Tenyleg egyszeru, jol atmozgat, sokat hulyulnek a munkatarsak es a vezetok is nagyon korrektek, baratsagosak. Mult heten is, amikor ejjel az egyik szunteben veletlenul lekapcsoltam az egesz csarnokban a vilagitast es utana 10 percet vartunk h bemelegedjenek a lampak es legyen feny, szoval akkor is a fonok csak annyit mondott viccesen a tobbieknek ram mutatva, h nem en voltam, o volt. Aztan meg ment egy-ket poen es el is volt intezve az egesz. Es ez igaz a munka tobbi reszere is, ha peldaul aki tolti a gepbe az ujsagot veletlenul lemarad es a gepet meg kell allitani, akkor is a legtobb ami tortenik, h atszolnak a masik sorrol egy ket vicceset. Ezeket egyebkent nem nagyon ertem, mert a dolgozok nagy resze lengyel es ok szeretnek lengyelul kommunikalni. Mindenesetre a hangulat jo, szivesen megyek mindig a munkaba. Egyebkent csak heti kb ket napot szoktam dolgozni, amig az ugynokseggel vagyok ott, addig nem is tudok tobbet. Viszont volt olyan is, h 18-19 orat voltam bent egy napon. Hat igen, mondjuk szinkrontolmacskent lehet h csak egy het alatt tud az ember ennyit ledogozni, de hat mondom h egyszeru a munka...
Szoval ha ossze lehet hangolni a masik munkahellyel, akkor heti egy-ket napra tovabbra is szivesen bejonnek egy jot pakolni, mozogni. Majd meglatjuk. Aztan majus 31-en megyek felvetelire az Old Trafford Stadionba. Mar nem emlekszem milyen poziciot jelotem meg masfel honappal ezelott, talan csatarnak jelentkeztem? Vagy labdaszedonek? Na majd ugyis megmondjak, melyikre van eppen nagyobb szukseg.
Boka egy direktmarketinges cuccot kezdett el ugy nez ki. Becsonget emberekhez es javasol nekik egy olcsobb gazszolgaltatot, majd rogton meg is kotik a szerzodest. Mult penteken volt probanapon, az egyik munkatarsat kiserte. Nem konnyu a munka, azt mondta 100 helybol lett 4 szerzodes. Vagy valami ilyesmi. Viszont szerzodesenkent 15 font a fizetes. Ma ment talan a betanitasra, majd meglatjuk belevag-e. Egyebkent meg a Goodyear-hoz jo esellye palyazik, mert eppen nemetul es angolul tokeletesen beszelo szerzodes-elemzot keresnek. O pedig pont ilyen pozicioban dolgozott az elozo munkahelyen Pesten. A felvetelire viszont meg varnia kell, mert a fonok majus vegen jon haza a nyaralasrol.
A nyaralasrol jut eszembe, h a kinai lakotars is elutazott Portugaliaba ket hetre. Az angol gyereknek meg a viccet felreteve szerintem van valami baja. Mindig a szobajaban van bezarkozva, ha nagy ritkan osszefutunk a hazban, akkor is nagyon zavarban van, alig szol neha es meg a szemkontaktust is keruli. Boka viccesen megjegyezte, h lehet h a szobajaban meg egy bombat fabrikal estenkent. Hat mindegy, nekunk egyebkent nincs bajunk vele, remeljuk neki sincs velunk. Szoval a haz olyan, mint ha 3-an laknank, es az elkovetkezo ket hetben meg inkabb ilyen lesz :)
Az idojaras mostanaban nem tul kegyes hozzanak, de tudtam hogy ez lesz ha veszek egy biciklit. Azota szinte minden nap esett.. Nagyon valtozo az ido, egyik pillanatban sut a nap, a masikban mar esik. Es a homerseklet sem megy nagyon 15 fok fole, ami nem zavaro, ha sut a nap es nem fuj a szel. Csak az a problema, h altalaban nem sut a nap es a szel pedig fuj, tehat neha meg kabatot is kell venni. A forgalommal egyebkent nagyon ki vagyok bekulve, nagyon sok a bicikli-ut es a bicikli-sav es az autosok nagyon vigyaznak a biciklisekre. Szoval jo elmenyeim vannak, egyedul arra kell vigyazni, ha faradt az ember es nem figyel elegge, akkor azert meg neha bevillan a jobbra tarts szabaly, aminek a betartasa itt nem jelent eletbiztositast. Sot..
Hat amikor ma reggel azon gondolkoztam mi a fenet irjak ma a blogra nem godoltam h ennyi minden tortent az elmult par napban.
Vigyazzatok magatokra, par nap mulva ujra jelentkezem es ujra Manchesterbol.
Kedves nezoink Kiss Ferenc riportjat lattak-hallottak itt az RTL Klubon.