2007. május 5., szombat

Uj szallasra koltozunk

Hat a suru frissitesekrol ennyit... Amiota Boka itt van kicsit felporogtek az esemenyek. De kezdjuk az elejen: Hetfo estefel kilenckor megerkezett a gep. Kimentem ele a repterre, gondoltam meglepem egy kicsit. Ugy volt megbeszelve, h a repteren felszall a buszra, ami a hazunktol nem messze teszi le, es en ott fogom varni. Szoval nyilik az ajto, Boka kijon - es mint ha csak az egyetemen futottunk volna ossze - kozombosen mondja h: Helo Feri! Szoval semmi meglepodes, de azert jol esett neki..
A hazban nem volt mar ures szoba, ezert az enyemet osztottuk meg ketten. A foberlo eleg kapzsi volt, azt mondta, h mind a kettonknek teljes arat kell fiztenunk. Itt el is dontottem, h akkor koltozunk es elkezdtunk hirdeteseket gyujteni. Mivel dolgoztam meg suliban voltam nem sok idom volt a temaval foglalkozni, igy Boka vette kezbe az ugyeket. Csutortokon keritett ra sort, h felhivja az emberkeket es delutan mindjart meg is nezett egyett. Meg munkaban voltam, amikor csorog a telefon, h amit megnezett az kicsit meg jobb is mint a mostani es pont fele annyiba kerul. Lefoglalhatja-e? Olyan jo kedvem lett, mondtam is h persze es h vasarnapot mondjon neki koltozesre. Az uj cimet meg nem tudom, de ha meglesz majd felrakom a blogra. Joval kozelebb leszunk a belvaroshoz, egyebkent meg nem lattam a helyet, majd holnap..
A legjelentosebb kiadast igy a felere csokkentettuk. A hazbol tobben akartak velunk jonni, az egyik srac le is csapott a lehetosegre amikor mondtuk neki, h van meg egy ures kisszoba. Penteken megnezte es delben mar at is koltozott. Egyebkent az uj helyen is kozos szobank lesz es a hazban mar lakik egy angol srac meg egy kinai csaj, szoval igy oten leszunk, ami mindenkepp kenyelmesebb, mint a regi helyen heten.
Munka teruleten meg tovabbra is sok a bizonytalansag, a teszta gyarban szerintem tul sokan voltunk, ezert kedden mondtak, h ne menjek masnap, majd hivnak. Kicsit utanajartam es megtudtam, h ezek az ugynoksegek elsosorban arra az esetre kozvetitenek munkaerot, ha a gyar dolgozoi egy adott napra kevesek lennenek. Csutortokre hivtak a regi helyre, a csomagolasra, es az ebedszunetben ra is kerdeztem a fonoknel, hogy dolgozhatnek-e neki es nem az ugynoksegnek. Azt mondta h nem, mert az a vallalatnak sokkal tobbe kerul, jarulekok, ado, tobb munkaora stb. A nappali muszak utan bevallaltam az ejjszakait is, itt ez nem ritka, az emberek nagy resze jott este is. Reggel 7kor odahivott a fonok, mondta h jol dolgoztam es majus vegetol nekik dolgozhatok.
Na majd meg irok!
Feri