2007. május 21., hétfő

Uj szerzodes alairva

Ma delutan alairtam a szerzodest az uj helyen es megvolt az eligazitas is. Szerdan kezdek. Nyelvgyakorlas szempontjabol hasznos lesz, mert ugyfelszolgalatos leszek, szoval egesz nap "csak" beszelnem kell. Azt mar tobb helyrol hallottam, h az angolok nem szeretnek sokat dolgozni, de azert a heti huszon-egynehany ora megis csak tulzas. Mondtak h lehet tulorat vallani, de hat ami nincs leirva, az barmikor valtozhat..
Szoval megbeszeltem veluk h minden hetre a csutortokot es a penteket adjak szabadnapra es a tobbire osszanak be. Igy elvileg a csomagolos munka meg tud maradni - mondjuk ezt meg veluk is meg kell beszelnem - es a suliba is eljutok csutortok estenkent. Ha sikerul osszeszervezni a dolgokat, akkor azzal rovid tavon elegedett lennek.
Balazs penteken abbahagyta a tanfolyamot, szivesen csinalna, de ugye egy ilyen munkat meg magyarul sem konnyu jol vegezni, nem hogy angolul. Nagyon jol beszel angolul, viszont megsem anyanyelvi szinten. Ahol pedig meg kell gyozni az ugyfeleket oda az utobbi kell. Szoval meg keresgel meg jar az interjukra.
Hetvegen kicsit belekostoltunk a manchesteri ejjszakai eletbe. Pentek este ez annyira jol sikerult h gyakorlatilag nem is jutottunk be szorakozohelyre :) Itt ugyanis van egy olyan szabaly, h edzocipoben nem engednek be sehova. Egy helyre megis bejutottunk, de az husz perc mulva mar zart is. Hihetetlen..
Na masnap megint szerencset probaltunk - immal mindenki bor cipoben - es mukodott a dolog. Beengedtek. A buli viszont csak egy jo atlagos volt, teljesen olyan mint otthon. Hasonlo zenek, hasonlo hangulat, kicsivel magasabb arak. Szoval itt sem leszek a szorakozohelyek rabja..
Viszont amit itt mar latok h meg fogok szeretni az a vasarlas. Aki jol ismer tudja, h sosem szerettem vasarolni. Itt viszont olyan akciok vannak folyamatosan a boltok egy jelentos reszeben, ami mar az en figyelmemet is felhivja. Vettem peldaul egy Lonsdale cipzaros pulovert 8 fontert. Nem akartam pulovert venni, de annyira megtetszett a szine h lecsaptam ra. Valoszinuleg jol tettem, mert otthon vettem eszre h 43 fontrol volt learazva a bolt bezarasa miatt. De mar kineztem egy terem-focicipot is 10 font-ert, meg focilabdat 2,5-ert. Meg meg egy-ket aprosagot.. :)
De elso a labda es a focicipo. Most h ilyen edzesben vagyok ezt ki kell hasznalni. Mar ugyan nem setalok sokat, hiszen amikor csak tehetem biciklivel megyek, viszont az legalabb annyira faraszto. Le is szoktam egy kicsit izzadni, pedig nem megyek gyorsan.
Most korulbelul ezek a legujabb fejlemenyek. Otthon hogy sikerult a marosi buli? Varom az elmenybeszamolokat!

Feri