2007. április 30., hétfő

Boka ma este erkezik!

Sziasztok!

Nem biztam benne, h csutortok elott gephez jutok, de hat valtoztak a dolgok. Ugy volt, hogy hetfon, kedden es szerdan dolgozom a heten reggel 6tol este 6ig. Ma mentem is 6ra, de kettokor kozoltek, hogy a heten megis inkabb 6tol 2ig dolgozom egeszen pentekig. Osszessegeben orulok neki, mert igy az osszes delutanom szabad es a suliba is tudok menni szerda delutan. Mondjuk azert csabito lett volna 3 nap alatt letudni a hetet, de igy osszessegeben jobban be tudom osztani az idomet.
Ma este erkezik Boka, orulok neki, vegre egy ismeros.. Igy neki is jobb lesz, h delutanonkent meg tudok neki mutatni egy ket helyet, amit mar megismertem. Egyelore egy szobaban fogunk lakni, mert a hazban nincs tobb ures szoba, viszont a heten el akarok koltozni a jelenlegirol. Szoval azt is intezni kell.
Biztosan tobben (ha nem mindannyian) meglepodtetek azon, h 6ra jarok dolgozni. Hat otthon en sem tudnam elkepzelni. Aki jobban ismer az tudja, h fel nyolc elott nem szivesen kelek. Legalabb is otthon. Itt viszont este alig van szorakozasi lehetoseg: a tv-ben par vacak csatorna, vagy dvd-n film amin elalszom, vagy poker, esetleg monopoly. Utobbi kettot szoktuk uzni viszonylag rendszeresen, ami kezd kicsit unalmassa valni. Szoval sokszor legszivesebben mar 9kor lefekudnek ha tudnek akkor aludni. Viszont reggel sincs sok ertelme koran kelni, mert szinte minden 9kor nyit. Kenyelmes emberek ezek a britek.. 9 elott nem lehet vasarolni, internetezni, allast keresni, a suliba benezni, semmit nem lehet. Szoval jo ez az 5 oras keles, mert tul sok volt mar a holtido..
A mai nap voltam eloszor 6tol. 12ig a nap ugy elszaladt, mint barmikor maskor, mire eszbe kaptam mar uton voltam hazafele. Ez a mai nap meg a tobbinel is unalmasabb volt. Reggel mire odaertem mar keztek a gepek beinditasat, az alapanyagok kevereset stb. Hetvegen nincs termeles, utana viszont megallas nelkul van szombat hajnalig. Szoval elkezdik inditani a gepeket, mar latom h nem ket perc lesz.. 12 elott nem igazan jott le a szalagrol eladhato vegtermeknek nevezheto cucc, addig csak a probalkozas ment :) Egyebkent nem csak ma, hanem maskor is mazsaszamra szedjuk ossze a vegtermek fazist mar soha el nem ero tesztat, szoval nem tunik tul hatekonynak a dolog. Szoval ma sem sok vizet zavartam odabent, hazafele kicsit hianyerzetem volt, hogy mit csinaltam az elmult 8 orababan. Meg jo h nem a teljesitmeny utan fizetnek.
A munkahelyen egyebkent mar felszavakbol "megertjuk" egymast. Ma az egyik csaj azt kerdezi tolem reggel: ju ke`? Jaj - mondom magamban - hogy lehet mar koran reggel ilyen hulyeseget kerdezni. Persze h Angliaban vagyunk, ezt neki is tudnia kene (U. K. = United Kingdom). Kesobb jottem ra hogy csak azt akarta tudni, oke vagyok-e : Are you okay? Egyebkent ez is hulye kerdes, mert kulonben nem vettek volna fel..
Penteken megjott az elso fizetesem. 123 fontot kaptam a szamlamra. Ket nap minimalberes munkaert nem rossz. Otthon mennyi a minimalber egy honapra...?
A heten elkezdek irodai munkakat keresni. Nem azert, mert elegedetlen lennek a jelenlegivel, hanem az angol gyakorlasa celjabol. A munkahelyen ugyanis a gepek miatt nem sokat szoktunk beszelni, tehat a nyelv annyira nem fejlodik. A masik amire rajottem, hogy ha az ember ra van kenyszerulve h hasznalja a nyelvet, akkor sokkal jobban fejlodik, mint ha csak szorakozas keppen beszelget valakivel. Egy interjura eleve felkeszul az ember, igy egesz szoosszeteteleket, mondatokat tanul meg folyamatosan elmondani, es mivel meg kell erteni h mit kerdeznek, ezert a hallasra is sokkal jobban koncentral. Meg aztan kell is egy kis rutint szerezni, hogy eselyeskent jelentkezzek egy poziciora. Szoval jobb elobb mint kesobb, csak batran elore, hiszen ingyen van :)
Szerintem most lesz idom surun frissiteni, gyertek vissza gyakran!
Feri