2007. április 17., kedd

Na udvozlet!

Ugy nez ki a heten el tudok kezdeni dolgozni. Magazinokat es szorolapokat fogok valogatni es csomagolni vagy valami ilyesmi. Micsoda kihivas.. :) Mindegy, par hetre jo lesz, amig nem talalok valami jobbat. Nincs egyseru dolgom, mert az itteni munkaltatolat szinte csak ket dolgo erdekli: a nyelvtudas es az ugyanilyen teruleten szerzett tapasztalat. Hat egyikbol sem allok eleg fenyesen... Meg ehhez a munkahoz is kellett ajanlolevelet vinnem, kulonben nem mehettem volna interjura.
Ami viszont minden nap orommel tolt el, h az angolom erezhetoen javul. Kar h csak keveset tudom hasznalni, de majd ha dolgozom ez talan valtozni fog.
Beiratkoztam egy iskolaba, angolt fogok tanulni heti 3 oraban. Mivel unios allampolgar vagyok, igy ingyen jarhatok es a szamitogepeket is korlatlanul tudom hasznalni munkanapokon. Vegre nem lesz ez a rohanas a szamitogepnel, lesz idom nyugodtan irni, valaszolni, csetleni, hireket olvasni stb.
Ja apropo! Neha irjatok ti is, mert nem tudom mi van veletek. Varom a leveleket!
Boka 30-an erkezik! Jeee Vegre nem egyedul kell majd maszkalnom meg allast keresnem!
Egyebkent ez a Manchester egy csodalatos varos, nekem nagyon tetszik. A belvarosban nincs semmi extra, nincs benne semmi szep, viszont a kulvaros, ami Manchester 90%-at kiteszi gyonyoru. Lepten nyomon hatalmas parkokkal talalkozom, tele vannak rugyezo fakkal, bokrokkal, viragokkat. Olyat is lattam mar, h a pazsiton a sracok nem cipoben hanem zokniban fociztak, annyira jo minosegu volt. Otthon ilyet mikor fogok latni...
A hazak nagyon egyformak, viszont szerintem pont ez adja meg egy kornyek hangulatat. Keritest csak jelzes szinten latni, sok helyen soveny potolja azt, vagy teljesen hianyzik. A kerteket altalaban parkositjak, gondozzak. Az emberek pedig tenyleg hihetetlenul segitokeszek.
Remelem legkozelebb mar munkatapasztalatokrol is be tudok szamolni.
Helo