2007. április 10., kedd

Husvet Manchesterben

Sziasztok!

Boldog husvetot mindenkinek, igy utolag is. Altalaban orul az ember az unnepeknek, mert nem kell dolgozni, lehet egy kicsit lazitani. En most jobban orultm volna, ha nem zar be negy napra minden uzlet es iroda, tudtam volna internetezni, vasarolni, munkat keresni stb. Igy viszont nalam is a pihenes kapta a fo szerepet. Sajnos…
Azert szombatra behivott az egyik bar interjura, azt montak ezen a heten keresnek. Ma megyek a masikra 3-ra, az egy gyorskajalda lesz.
Tobben kerdeztek, h miert ilyen munkat keresek. Valasz: mert ehhez eleg a nyelvtudasom jelenleg, gyorsan munkaba lehet allni, egesz nap lehet az angolt gyakorolni es mellette nyugodtabban lehet normalais munkat keresni. Azzal sajnos szamolni kell, mint itthon is, h aha irodai munkat szeretne valaki vallani, ahhoz tobb het lesz valoszinuleg az atfutasi ido, mire el lehet kezdeni dolgozni. Penzben egyebkent nincs jelentos kulonbseg..
Az idovel eddig nagy szerencsem volt, sokat sutott a nap es meg egyszer sem esett. Sokat voltam a szabadban, jol le is barnult a fejem. Egy-ket ora alatt teljesen meg tud valtozni az idojaras, ezert nem art mindenre felkeszulni.
Hogy a szunetben mit csinaltam? Kis varosnezes is volt. A belvarosban eleg konnyu tajekozodni, akartam venni terkepet, de nem fogok, egyik lakotarsamnak van, es emlekezetbol is konnyen le lehet talani barhova. Szoval a kornyeket egesz jol megismertem, de cask a kornyeket. Manchester pedig egy 40X40 kilometeres varos…
Tevezgettem, zenet hallgattam, pokereztunk, beszelgettunk, setaltunk. Hat ilyesmi. Locsolkodokat nem lattam, mi is hanyagoltuk a hagyomanyokat. Helyette megneztunk egy-ket dvd-t, a delutant meg ataludtam. Vigyazzatok magatokra, en is azt teszem, este ugyanis Manchester - As Roma tolunk egy metromegallonyira az Old Treffordon.
Nezzetek este!