2007. április 27., péntek

Uj munka

Sziasztok!

A tegnapi nappal elkezdtem egy uj helyen dolgozni. A tortenet ugy indult, h 11re mentem volna dolgozni a masik helyre, viszont elotte elmentem interjura 9re egy munkakozvetito ceghez. Ott megkerdeztek h tudok-e kezdeni most. Ket masodperc gondolkodas utan ravagtam h persze, 11kor mar dolgoztam. Szerencsem volt, jo idoben voltam jo helyen. Ha nemet mondok es elmegyek egy napra meg a masik ceghez, akkor valoszinuleg buktam volna az egeszet. Mult heten igy is jartam: munka kozben jott a hivas h idopontot egyeztessunk egy interjura, en viszont nem tutam veluk hosszan beszelni, mondtam h majd visszahivom oket. Par napra ra mikor telefonalok, mar nem volt aktualis. Szoval nincs mese, terben es idoben ott kell lenni, ahol a munka van.
Egyebkent ez egy tesztagyarto gyar, elelmiszert allit elo. Komolyak a higeniai kovetelmenyek, amikor eloszor meglattam alig birtam ki rohoges nelkul. Mindenkinek a fejen halo, akinek van szakalla vagy bajsza, annak a szaja elott is van halo. Mint a mutoben.. Fenykepezni kene. Ha lett volna tukor, valoszinuleg akkor nevettem volna csak igazan..
A munka nagyreszeben elelmiszert csomagolunk, pakolunk, dobozokat mozgatunk. Tehat papirmunka, csak karton. A munkamoral hihetetlen, mar latom h ha sok idot maradok itt, akkor el fogok lustulni. Ez mar a masodik munkahely ahol ugyanazt tapasztalom. Amint az ember normalisan elkezdene dolgozni, szolnak a tarsak h ne olyan gyorsan. Take it easy, relax stb. - hangzik folyton. Ugy vannak vele, nehogy elfoggyon a munka, mert akkor meg a vegen hazakuldik oket. Az elejen vicces volt a dolog, jokat nevettunk, de egy ido utan azert idegesito. Arrol nem is beszelve, h ugy sokkal lassabban telik az ido, ha az ember alig csinal valamit. Meg a masik poen: kikuld a vezeto minket 15 perc szunetre, de mondja h figyeljuk az orat. 25 perc munlva szolok a tobbieknek, nem kene-e mar visszamenni. Jon a szokasos valasz: relax, majd 5 perc mulva.
Mondjuk azert talan ez a jobbik eset, amikor nincs hajtas es a fonokok sem szolnak soha semmit. Akikkel egyutt lakom, kozuluk tobben dolgoznak etteremben. Mindig mondjak hogy milyen porges van es hogyan szivatjak oket..
Meg nem tudom pontosan mennyt tudok dolgozni, jovo heten 12 oras muszakok lesznek, remelm tudok menni minden heten. Ha igen, akkor 2-3 het mulva ossze lehetne fogni par sraccal es egy onallo hazat kivenni egyutt. Igy a jelenlegi rezsikoltseg 30-50%kal csokkenhetne.
Na majd meglatjuk..
Egyebkent szerintem fogytam egy-ket kilot. Annyit eszem, amennyit csak birok, mondta is az egyik srac mar tobbszor is, hogy amit eloadok, az nala mar kimeriti a zabalas fogalmat. Tegnap este direk osszeszamoltam, 6 fele kaja volt a vacsim :) Viszont az a napi 8-10 kilometer gyaloglas amit atlagban lenyomok viszi az energiat meg a kilokat. Biztos furcsanak tunik, h szinte mindenhova gyalog megyek, otthon mar en sem tudnam elkepzelni. Viszont itt meg ezt szoktam meg, alig ultem meg autoban vagy tomegkozlekedesen. Szoval aki fogyni szeretne, annak ennyre egyszeru dolga van: napi 2-3 ora seta :)
Jol erzem magam, a suliba is mindig sziesen megyek, jo itt. Es most mar egy kicsit meg is lehet talan nyugodni, van munka, lesz penz. Csak el ne kiabaljam..
Feri