2008. december 2., kedd

Megérkezett a tél. Nem csak időben hanem időjárás ügyileg is. Kezdődött azzal h amint hazaértem az Astrával a nyárigumikon, rá másfél napra leszakadt a hó Németországban, Ausztriában és Magyarországon. Még épp időben vittem haza... A hózápor és a hideg kitartott végig amíg otthon voltam, és amikor visszaértem itt is ez fogadott. És azóta még inkább lehült, december elsején reggel például -5fok volt, ami az eddigi leghidegebb amióta kint vagyok. Kis enyhülést mondanak, de azért ha nem fontos nem nagyon megyek most utcára :) Ja a Csé honlapján találtam egy nagyon jó linket, rákattintva teljes körű, élő időjárásjelentést kapunk a manchesteri reptérről, ami innen kb 10 km. Szóval innen tudom h hány fok van pontosan.
Norbi elköltözött egy lakásba, ahogy azt már 2-3 hete mondta. Csé megy haza 3 hét múlva, szóval most nagy lakótárskeresésben vagyunk, vannak is jelentkezők, magyarok, még a részleteket kell tisztáznunk és akkor hamarosan valószínűleg új lakótársakat köszönthetünk.
Amúgy meg dolgozgatom, most 7végén szerencsém volt, mert valaki beteg volt, plusz az országos áfa-csökkentés miatt le kellett árazni mindent a boltban, szóval kellett a plusz munkaerő, szerencsére engem hívtak. így az elmúlt pár nap sok munkával telt, viszont amúgy meg folytatódik a tendencia, mindenki kevés óraszámot kap, mivel túl sokan vagyunk. Amikor átjöttem ebbe a boltba 7en vagy 8an voltunk itt összesen, most vagyunk 14en. Hát ez így már nem túl jó, szóval majd fogok szólni h vagy kérek másik boltban plusz órákat, vagy keresnék vmi másodállást. A legegyszerűbb megoldás az lenne ha visszamennék csomagolni a Csé helyére. Na majd beszélek velük, csak tegnap nem volt pofám szólni, amikor végig kaptam a túlórákat.
Majd írok a fejleményekről.
Üdv:
Feri