2008. március 11., kedd

És ahogy egy héttel ezelőtt megjósoltam beigazolódott, tényleg nem alakult unalmasan az elmúlt hét sem. Kicsit családiassá vált a hangulat a házban, mindig van kivel beszélgetni, együtt enni meg ilyesmi. Kicseréltük a hétvégén a szobát Bokával, szóval most enyém a nagyobbik és ezt is nagyon élvezem. Vasárnap este egy hosszúra nyúló buli keretében köszöntöttük fel Gyöngyit szülinapja, Zolit pedig névnapja alkalmából. Hosszabb idő óta újra egy az átlagnál viszonylag emelkedettebb hangulatú bulit sikerült összehozni, jól szórakoztunk. Hétfőn Tamás is meglátogatott, kicsit segitettünk egymásnak, ő inkább számitágépes dolgokban, én meg inkább az angliai tapasztalataimat osztottam meg vele. Most igy újra visszagondolva és kicsit átélve az indulás nehézségeit nagyon nagyra tudom értékelni a mostani helyzetemet. Megmutatva és elmesélve mindazt amit az elmúlt lassan egy év alatt kialakitottunk magunknak tényleg büszkeséggel töltött el. Nagyon kevés olyan dolog van ami még hiányzik az életemből, szinte minden célt és elképzelést sikerült valóra váltani. Este rendeztünk egy pókerpartyt is, ami szintén sok nevetéssel és jó hangulatban telt el. Szóval amikor vittem haza Tamást mondta is h irigylésre méltó dolgom van és nagyon jó kis csapattal lakom együtt.
Ez a mostani hét abszólút kilóg a sorból, nem tudom mikor volt utoljára 3 szabadnapom - mármint amikor nem én kértem h legyen mert valaki meglátogat. Szóval sok szabadidő és tömbösitett munka jellemzik ezt a hetemet, mert azért a 45 óra ezen a héten is össze fog jönni, ha több nem is.
Megvan a következő hazalátogatásom időpontja, pont azon az április 2án megyek haza, ami a kijövetelem egy éves évfordulója lesz. 6 napot leszek otthon, tehát április 7én jövök majd vissza. Az addig hátralevő időt meg minél hasznosabban akarom tölteni, sok munkával, edzéssel, angolozással és társasági élettel. Meg néha majd szeretnék nagyokat is aludni, mert azt is szeretek.
Feri