2008. március 24., hétfő

Azt hiszem nyugodtan mondhatom h a múlt hétvégi buli sikerült eddig a legjobban Angliában, pedig azért voltak ez előtt is igen emlékezetes party-k. És hogy mi minden kellett ehhez? Először is egy Nyunyi. Másodszor is egy szabad szombat este, amikor nem dolgozik senki sem. Harmadszor az h jó háromnegyed év után újra bementünk bulizni a belvárosba - Norbiékkal és a többiekkel most először. Negyedszer pedig a szülinapi ajándékom: egy úszósapka és egy úszószemüveg, amiért nagy verseny ment egész este, de erről majd később.
Na kezdjük az eseményeket szépen sorjában. Nyunyi egy ismerősével Dettivel érkezett, akinek mindenki nagyon örült, mivel előzetesen csak annyit kérdezett h hozhat-e egy havert. Én biztosra vettem h egy angol srácot hoz és igy a többiek már előre panaszkodtak h akkor majd angolul kell beszélni? De szerencsére nem igy lett, Detti magyar és 2 hónapja jött ki Londonba. Szóval Bokával mentünk be értük a központi buszpályaudvarra fél 12re este, mivel Nyunyi elfelejtette h péntek itt egész Angliában munkaszüneti nap és igy úgy foglalt jegyet mint ha munka után kéne jönniük. Na lényeg h éjfélre értünk a házba, gyorsan csináltam pár gyors kaját, mert már farkaséhesek voltunk. A többiek mind fél 2 körülre értek haza. Elkezdődött a dumálgatás és a szájder-ezgetés is, viszont csak visszafogottan, mert nekem másnap 8ra jelenésem volt az Aldiban, a többiek meg nélkülem nem akartak nagy bulit csapni. Másnap sajnos én reggel 8tól este 8ig Aldiztam, Boka, Norbi, Nyunyi és Detti pedig délután a belvárossal ismerkedtek. Lényeg h amikor meló után befutottam már mindenki a nappaliban volt akit csak meghivtam. Mivel farkaséhes voltam, gyorsan meg is sütöttem a közös vacsit. Siettem ahogy tudtam, de azért igy is becsúszott előtte még két kör pálinka - valami borzalmas bóti szesz - meg pár pohár szájder. Hatalmas kajálást követően kaptam egy szülinapi csokitortát rengeteg gyertyával, jó kis meglepi volt. És megkaptam az ajándékomat is, az úszószettet, ami az este folyamán hatalmas népszerüségnek örvendett. Miután letáncotuk a vacsorát és magunkhoz vettük a kellő mennyiségű szeszt nyakunkba vettük a belvárost. Igazi dorbézolást rendeztünk az egyik felkapottabb disco-ban, Norbiról például nem lehetett levenni egész este az úszószemüveget, és Andrisról is csak biztonsági őrök tudták levenni az úszósapkát, ha jól emlékszem két alkalommal. Miután 2kor bezárt a szórakozóhely hazafelé vettük az utat és otthon próbáltuk meg tánccá átalakitani utolsó csepp energiánkat is. Végülis ha jól tudom fél 7kor fejeztük be az emlékezetes partyt.
Csupán egy dolog zavart mindenkit egész este, az h Barát ki tudja miért nem vett részt a buliban, inkább filmeket nézett. Pedig egy ilyen bulit neki sem szabadott volna kihagyni...
Nyunyiék vasárnap délután hazafelé vették az irányt, bár indulás előtt még majdnem meghosszabbitották az ittartózkodást 1 nappal. Végülis csak elmentek, mert Nyunyi készülni akart hétfőn a keddi állásinterjújára.
Nekem pedig hétfő és kedd szünnap - jól is jött egy kis pihenés. A húsvéti Antalocsolás elmaradt sajnos, túl hihetően fenyegetőzött a lány h eláztatja azok ágyát akik őt meglocsolják. Szóval erről ne is keressétek nincs kép, a buliról viszont készült több mint 200. Ebből szemezgettem pár jobbat. Jó szórakozást hozzá!
Feri