2008. január 7., hétfő

A szilvszteri buli egész jól sült el, ugyan csak 8an voltunk, de igyekeztünk annál nagyobb bulit csapni, ami azért nyugodtan mondhatom h sikerült is. A nappaliban tartottuk értelemszerüen a bulit, Norbi lehozta a laptopját és a hangszórószettjét a mélynyomóval együtt, szóval a zenére nem volt panasz. Biztos ami biztos páran a házból már délután 5kor elkezdtük a bulit. A szomszéd ki tudja miért átcsöngetett 10kor, h még egy órát hangoskodhatunk, utána viszont szeretne aludni. Hát nem hiszem h tudott. Legalábbis reggel 6 előtt valószínüleg nem, mert ez idő tájt tértünk mi is nyugovóra.
A lengyelek - két srác és egy csaj - nem bizták a véletlenre, hoztak fejenként egy üveg votkát és együtt egy tálca sört. Nem is keltek fel másnap délután 5ig... Nekünk viszont Baráttal menni kellett, várt a Namco, nem volt idő másnaposságra meg ilyesmire. A nap eleje nagyon meleg volt, aztán azért már nem volt gond, szokásosan mentek a dolgok. Nagyon sok buta kép készült a szilveszterről, alig birtam kiválogatni közülük néhány normálisnak mondhatót.
A hét többi napja abszolút a régi kerékvágásban telt, nem sok említésre méltó esemény történt. Anitát szerda reggel kivittem a liverpooli reptérre, mivel Barát 10re ment dolgozni. Vasárnap visszajött Zoli az egy hónapos szabadságról, érte a manchesteri reptérre mentem, csak h ne legyen unalmas. Szerdán pedig én utazom haza 5 napra, szóval megint megnézem mi a helyzet a reptéren. Lassan már ott is dolgozhatnék...
Sikerült ezt a pár napot is ugy intézni, h fizetett szabadságon vagyok mindkét helyen, ami kellemes érzés. Egyetlen probléma akad csupán, h megint kicsit több szabadnapot adtak mint amennyit kértem, szerdától szerettem volna csak a szabid, de már hétfőtől elkezdődött. Persze nem probléma, így jut egy kis idő angolozni - amit idáig hanyagoltam - meg beadni a jelentkezésemet pár új munkahelyre. Azt találtam ugyanis ki, h szupermarket láncoknál fogok munkákra pályázni. Talán ez olyan munka amihez nem kell előzetes tapasztalat, vagy angol referencia, szakvizsga stb., és ahogy néztem elég jól fizet már az elején is. Aztán majd meglátjuk lesz-e belőle valami. Ha nem, akkor sem kell aggódni, van még egy pár ötletem.. :)
Szóval összegezve az év első pár napja - mint az elmúlt években mindig - elég sűrüre sikerült, viszont ez a hét megint inkább a lazításról szól. Még kettőt kell aludni és újra otthon vagyok. Remélem addig eltünik az ónoseső meg az influenzajárvány...
Feri