2008. január 14., hétfő

Ismét jártam otthon

A múlt hét nagyon jól telt, egy percet sem dolgoztam, viszont annál több mindent csináltam. Csütörtökön végre pontot raktam egyetemi pályafutásom végére, megcsináltam az angol szakmai közép nyelvvizsgát. Amint kiküldik a papírt, mehetek is átvenni a diplomát. Szóval a kötelező végre letudva...
Apu is most vette meg ezen a hétvégén a kinézett autót kétésfél hónap keresgélés után, szóval ugymond ebbe is belecsöppentem egy kicsit. Szombat este a brigáddal sikerült összehozni egy kis party-t, örülök h sokan el tudtak jönni, annak viszont nem, h bulizni csak 4en mentünk tovább. De azért egész jól sikerült és ez a legfontosabb.
Hangom ugyan most elég kevés van csak, mert a kinti házunkban még most is keringő fertőzés nálam mostanra érte el a tetőfokát. Köhögés, torokköszörülés, fejfájás stb., de dolgozni azért el tudok menni ugy néz ki. Akartam ma venni egy laptop-ot, amit már otthon kinéztem az interneten, viszont annyira jót sikerült kinéznem, h egyetlen boltban sem lehet kapni. Ma végigjártunk 4et is, lekérdezték interneten a többi raktárat, de sehol sincs egy darab sem. Azt mondták egy hét múlva hétfőn vagy kedden próbáljam meg újra, akkor érkezik a következő szállítás. Mivel nagyon megtetszett ez a laptop - minden van benne amire csak szükségem van - és az ára is nagyon versenyképes, ezért úgy döntöttem várok egy hetet. Addig pedig hála a barátoknak, az itthon 4 laptop közül használhatok majd mindig egyet-egyet, attól függően h éppen kinek nincs rá szüksége. Szóval azért nagy vész nincs, de mégis szomorú vagyok, h nem tudtam ma megvenni. Na majd jövő héten...
Most lépnem kell munkába, jövő hét elején jelentkezem.
Feri