2007. december 10., hétfő

Ujra Manchesterben

Az elmúlt hét mondanom sem kell nem a munkáról, hanem a pihenésről és a bulizásról szólt. Nagyon jó volt hazamenni, és visszajönni is szívesen jöttem. Szüleim jóvoltából hatalmasakat ettünk a finomabbnál finomabb ínyencségekből, megéhezni sem tudtam két étkezés között. Igyekeztem az egy hét alatt minél több emberrel összefutni, viszont furcsa volt úgy otthon lenni, h mindenki dolgozott és alig ért rá. Nekem pedig volt egy csomó szabadidőm, ami szintén nem volt mostanában megszokott. Szóval a jó dolgokat ismét könnyű volt megszokni, mint például az otthoni kényelmet. Igazából kicsit meglepő módon a közlekedést is pár perc alatt megszoktam és most h visszajöttem itt is ugyanúgy vezetek mint előtte. Talán csak valamivel nagyobb odafigyeléssel kell kezelni a dolgokat, mint ha rutinból tennénk mindezt.
Szóval szombat este érkeztem, Barát és Anta jöttek ki értem a reptérre. Ja még Ferihegyen összefutottam Bokával, mivel ő pont aznap ment haza egy hétre, amikor én jöttem. És mivel elég kicsi a reptér nem volt nehéz megtalálni és meglepni őt jelenlétünkkel. Szóval szombat este alig h megérkeztem és kipakoltam, már jöttek is a csomagolóból az emberek h elkezdjük a már régóta betervezett szájderparty-t, ami egyben Zoli, Emese és Zsolti búcsúbulija is volt, mivel ők hétfőn repültek haza egy hónapra. Szóval jó szokásunkhoz híven ismét odacsaptunk a lovak közé és reggelig abba sem hagytuk a bulizást. Ma kivittük őket Norbival a reptérre, egy hónapig sajnos nélkülük fogunk csomagolni és szájderezni. Mondjuk én le merem fogadni és mondtam is nekik, h két hét után már tutira unatkozni fognak. Na majd kiderül.
A házban már van telefonvonal, mondjuk nem kedden jöttek, mint ahogy meg volt beszélve, hanem csütörtökön. Még szerencse, h Norbi és Barát véletlenül itthon voltak. Ma megrendeltük az internetet, 2 napon belül adnak időpontot e-mailben. Szóval szerintem jövőre már lesz net..
Az idő ma gyönyörű, viszont úgy hallom otthon esik. Jó találmány ez a Golf-áramlat, nem kell kabátot hordani, főleg kocsival nem. Otthon azért jóval hűvösebb volt. Hogy kép is jusson a hétre, kattintottam párat a házunkról. Így néz ki kívülről.
Jövő héten újra jelentkezem!


Feri