2007. december 31., hétfő

Boldog Új Évet!

Nagyon boldog és sikeres új évet kívánok mindenkinek aki a blogomat olvassa. Amikor ezeket a sorokat írom még 2007 van, de tudom mire a legtöbben megnézitek már újév lesz. Készülünk is az esti partyra, meg is hívtunk pár magyar és lengyel barátot, ismerőst. Szóval a mi házunkban lesz a buli, a szomszédok kezdhetnek félni.. Vicces lesz h elsején én 12-re, Barát 2-re megy dolgozni. Ha nem fizetnék duplán biztosan beteget jelentenék. De hát így meg megéri bemenni..
A karácsony egyébként jól sikerült, fenyőfát ugyan nem vettünk, viszont étel ital volt bőven. Szenteste ahogy terveztem megcsináltuk a Vasi Pecsenyét sültkrumplival. Ennek elkészítéséről illetve a kész ételről raktam is fel pár képet kicsit lentebb. Hál istennek nem egyedül kellett mindent csinálnom a szakácskönyv segítségével, Norbi és Boka sokat segítettek h a végeredmény olyan legyen mint a könyvben a fénykép. Szoval jól szórakoztunk, még egy laptopot is bevittünk a konyhába, h sütögetés közben lehessen kérni zenéket az internetről. A végeredményről a képek magukért beszélnek, de megmondom őszintén sokkal finomabb volt, mint ahogy a fotó alapján elképzelnétek. Szóval nincs mese, meg kell majd ismételni.
Másnap csirkecombot sütöttem - kb 1 kilót, csütörtökön pedig a fűszerezett birka szeleteket sütöttem ki serpenyőben. A csirkéről úgy gondolom nem kell sokat mesélni, az mindig finom. Viszont a birka különlegességnek számít. Érdekesség, h hidegen a hűtőből kivéve sokkal jobban ízlett mint frissen melegen. A bowlingclubban amikor másnap ebédre ezt ettem hidegen paprikával, az egyik menedzser meg is kérdzte hogy mi ez, hogyan készült és milyen fűszereket használtam, mert nagyon jó illata van. Szóval mostantól kicsit gyakrabban fogok itthon sütögetni, mert a sikerélmények erre buzdítanak.
A forraltbor volt a másik sláger karácsonykor. Természetesen szenteste elfogyott az összes, másnapra egy csepp sem maradt. Boka meg is jegyezte, h ez annyira finom h legközelebb nem 5 hanem 10 üveget kell venni ha mindenki kér. Aki eddig nem szerette a forraltbor, most az is megszerette. A készítésében a Boka-Norbi duó a favorít, ők a szakértők melyik fűszerből mennyi kell. Jelzem vizet nem használnak, pedig az eredeti recept szerint a forraltbor kb fele víz, fele bor.
Az időről is érdemes még egy két mondatot írni. Jó meleg van megint, néha még 10 fok főlé is felmegy a hőmérséklet. Jellemzően 5-8 fokok vannak, egész kellemes. Ennek ellenére Anita és Barát betegek, Barátnak úgy tudom láza is van már. Mondjuk a fertőzés Magyarországról származik, így ezért oly szívós. Annak idején én is egy hétig lábadoztam az otthoni nyavajától..
De nincs mese, ma este buli!! Már késő délután el fogjuk kezdeni, amint minden teendőnket elvégeztünk.
Mégegyszer BUÉK!
Ja és sokat olvassátok a blogot 2008ban is, tegnap lépte át a számláló a 3000-res értéket, augusztus eleje óta ennyi katt érkezett eddig.
Feri