2007. augusztus 14., kedd

Sziasztok!

Mult het kedden maghivtak a lengyelek egy kisebb hazibuliba, vagy inkabb osszejovetelre. Boka sajnos nem tudott eljonni, mert masnap reggel ment interjura a Shel-hez, es inkabb este meg elment a konyvtarba felkeszulni a cegbol. En viszont nagyon jol ereztem magam, kar lett volna kihagyni az egeszet. Nem kell nagy bulira gondolni, kb 8-10 ember mindosszesen, de azert a hangulat jo volt. Megkostoltam a sracok kedvenc lengyel soret, ezt meg a Stella-nal is jobban szeretik. Nagyon hasonlitott a meltan hires es nepszeru Arany Aszokra, igy rogton elnyerte az en tetszesemet is. A lengyel vodkara szinten nem lehet semmi panasz, tenyleg jo kis ital. Viszont az est fenypontjat mindenkeppen a lengyel kajak jelentettek. Megkinaltak szinte mindennel, amijuk csak volt. Ettunk hagymas szoszban erlelt osszetekert halacskakat, kolbaszt, krinolint, kenheto kolbaszt, husokat es meg ki tudja mi mindent. Sajnos ezekrol nem nagyon keszult kep, resen kellett lenni, h nekem is jusson par falat, szoval nem volt ido a fenykepezovel bibelodni. Nagyon vendegszeretokek voltak, utravalonak meg kaptam harom etkezesre valo virslit, krinolint es halat. De jol is esett, az otthoni izek koszontek vissza. Szoval jol megvagyunk a lengyelekkel, az egyetlen bajom veluk, h eleg gyengen beszelnek angolul, igy a kommunikacio neha kisse nehezkes es lassu. Viszont egy buliban ugysem ez a lenyeg, igy a fenti bulit remelem hamarosan ujra megismeteljuk, talan meg nagyobb reszvetellel is.
A lentebbi kepeket a Trafford Center fobejarataval kezdem, majd csinalunk meg tobb kepet is, csak nagyon ki kell fogni az idopontot, mert nem az embertomeget akarom megorokiteni. Szoval most csak ket kep erejeig a munkahelyrol.
Ellatogattam meg a manchesteri Ferrari szalonba es mivel megengedtek csinaltam illetve csinaltattam egy ket kepet a jarganyokrol. Nagyon szep autokat lattam, de azert nem voltak tokeletesek. Peldaul a kovetkezo kepen a rendszam vegerol hianyzik egy I betu.

Mostanaban egyebkent eleg sok szabadidom van, ennek egyik oka h sokszor jarok delutanra dolgozni, valamint h most mar harmadik hete lesz, h le kell mondanom a csutortoki csomagolast, mert mindig beraknak a bowling clubban zarasig dolgozni. Felhaboritoo! Es hiaba reklamaltam, nem tudtam cserelni soha senkivel..

Aminek viszont orulok, h sokan olvassatok a blogot. Kivancsisagbol raktam ra egy szamlalot jo tiz napja ujra, ami azota kozel 200 latogatot szamlalt. Szoval vigyaznom kell h mit irok, nem rakhatok fel sok hulyeseget..

Feri