2007. július 26., csütörtök

Sziasztok!

Ujra udvozlok mindenkit a huvos, kodos Angliabol. Hallottam, h tobben szivesen cserelnetek velem egy par napra - ami az idojarast illeti. Hat itt tenyleg nincs kanikula. Eso viszont annal tobb, szinte minden nap. Mar egy jo honapja arvizek sujtjak Anglia deli es keleti reszet, nap mint nap latjuk a tvben a felig elon tott hazakat, autokat stb. Meg szerencse, h nem oda mentem... Erdekes, h szinte minden nap esik, megis minden nap biciklivel tudok menni dolgozni es altalaban nem azom el, vagy csak kicsit. Szoval egyaltalan nem veszes mostanaban, kezdem megszokni. Egyebkent ez egy kivetelesen rossz nyar itt, ahogy az itteniek mondjak, ennel azert lenyegesen jobb ido szokott lenni. Engem csak az zavar, h mindig akkor van rossz ido, amikor van egy par szabad oram. Mint most is. Ahelyett, h a varost jarnam es fenykepezgetnek, itt ulok a konyvtarban es a blogot frissitem. Szornyuu...

Sok tortenesrol nem tudok beszamolni, minden megy a regi kerekvagasban, mint az elmult hetekben. Mind nekem, mind Bokanak. Van munka boven, osztanak ram rendesen mindket helyen. Marmint altalaban nem munkat, hanem munkaorat, muszakot. Egyebkent kezdem elfogadni es megszokni a semmittevest a munkahelyen - marmint a bowling klubban. Volt ugy h reklamaltam, h semmi nem tortenik es mindjart elalszom, de nem volt erdemes. Rogton valami felesleges es szaros takaritasi feladatot akartak adni, ami alol persze ugyesen kibujtam. Szoval inkabb viszek szotarat es tanulok. Vagy ha unatkozok, akkor arra gondolok, mennyivel rosszabb lenne ha valamit dolgozni kene, es ettol rogton megnyugszom.

Hat igy telnek mulnak a napok, illetve inkabb ropulnek. Jojjon is egy ket kep, nagyreszt az idojaras miatt otthonrol.

Ez meg lemaradt a mult hetrol, a kepen Manchester fotere lathato, semmi extra.


Mult heten rendet raktam a szobaban (egy kep erejeig), es a garazsban talat szekrenyt is felvittem a szobaba.


A kovetkezo kep mar volt, csak azert raktam fel, h megmutassam milyen jo a 12X-es zoom. A kovetkezo kepet ugyanonnan csinaltam, az egyiket zoom-mal, a masikat zoom nelkul.



Es meg egy nyuszi.A kezben egy jo korso szider lathato. Mar a latvanya is csabito.. Tenyleg finom, igyekszem minden heten legalabb egyszer megizlelni.


Igertem, h Bokarol rakok fel normalis kepet is. Ezt sikerult kihozni az alapanyagbol..
Amugy nincs antennaja Bokanak, csak a kepen latszik ugy mint ha lenne...
A kovetkezo kepen a mar tobbet emlegetett Jeno lathato, o a 3. magyar a hazban.




Errefele eleg puritan konditermek vannak, szoval becsuljetek meg az otthoniakat..






Egy normalis ember - ahogy egy jobaratom mondta - eleteben maximum egyszer mos ki gyapju pullovert, aztan rajon h azt nem szabad. Boka igy mutat gyapjupullovereben a masodik mosas utan.


Ami a jovot illeti az az egy biztos, h szulemi jonnek szeptember 26-an meglatogatni par nap erejeig. :)))

Es Barat es Norbi is szeptemberre igerte az erkezest, ok dolgozni jonnek hosszabb idore. Szoval a szeptembert mar nagyon varom, de addig is kielvezek minden napot. Jol erzem magam, legyen szo munkarol vagy otthoni hulyeskedesrol. Remelem a kerol is ez jon le.

Sziasztok

Feri