2007. július 31., kedd

Hello mindenkinek!
A het hire: 4 honap utan eloszor alltam merlegre, es engem is meglepett, h majdnem 71 kilot mutatott, ami pontosan megegyezik az otthoni sulyommal. Szoval nem fogytam egy kilot sem!!
Pedig folyamatos porges van, ha eppen nem dolgozom, akkor megyek vasarolni, internetezni, vagy neha mosni is kell, meg fozni, mosogatni stb. Ha ezek utan meg van ido, akkor pedig ugras a bringara es irany az egyik park. Vasarnap este is volt egy-ket szabad oram, ezert Bokaval elugrottunk az eddig latott legszebb angol parkba. Didsbury-ben talalhato, fel ora biciklivel tolunk. Errol a reszrol azt kell tudni, h Manchester egyik leggazdagabb resze es ennek megfeleloen nagyon rendezett, szep hazak, igenyesen kialakitott utcak, sovenyek, parkok. Sajnos csak a parkrol csinaltam kepeket... Egyebkent ez nem is annyira egy park, hanem inkabb egy botanikus kert, nagyon sok fele novennyel.

Kerem ne lepjen a pazstra!Ezen a kepen meg pont ugy nezek ki, mint otthon egy hajlekony a Nepligetben...

Kerem ne masszon fel a fara a botanikus kertben!


Praktikusak a nagy levelek, mert ha esik be lehet allni ala.. Megfordultam a heten tobb masik parkban is, jojjenek a legszebb kepek. Ja aki nem szereti a termeszetet, attol elnezest kerek, nekem ez tetszik a legjobban Manchesterben.




Azt nem tudom, h a temetoben miert kell csikostra nyirni a fuvet, de azter jol nez ki.

Ez pedig a szallasunkhoz legkozelebbi focipalya.

Jo dolog ez a fenykepezogep, mert alig kell irnom, a kepek beszelnek helyettem.

Feri