2007. július 17., kedd

Sziasztok!
Ahogy igertem megirom mi lathato a kepeken, mert amikor feldobaltam oket nem volt mar idom a tortenesek lejegyzesere. Szoval eloszor nezzuk a kepeket, aztan pedig az esemenyeket. Nyunyi keresere Bokarol csinaltam par kepet, eleg poenosra vettuk, de majd lesz rola normalis is. Majd ha megkomolyodik... :)
Szoval ha az agyamban ulok vagy fekszem, akkor altalaban ez a latvany fogad. Boka a szotarat nyalazza.

Es itt a mar emlegetett gyapju pulcsi. Sajnos mar kinyujtotta amennyire csak tudta, igy mar nem nez ki olyan hulyen, mint amikor eloszor felvette. Mondjuk a sapka azert sokat segit hogy ezt cafolja.A kovetkezo kepen a Viktroia-park egy resze lathato, az ezer park kozul ez csak egy, arrol hires h az elso szallasomtol volt 100 meterre. Es szerintem nagyon szep.
A kovetkezo kepen ismet a tobb szaz evre visszatekinto angol kertepitesi kultura egyik gyumolcse lathato, a Trafford Center oldalaban. Ez egyebkent egy nagy bevasarlokozpont, olyan mint ha azt mondanam Polus Center. Persze azert majd kepeken illusztralom a nuansznyi kulonbseget a polus es e kozott. Mindenesetre nekem sarga fekete osszeallitasban jobban tetszene es szerintem poenos is lenne.

Nini egy nyuszi. Hogy kerult ide, egy haromsavos korforgalom kozepere? Van beloe meg vagy 30 masik. Aranyosak..
A kovetkezo kepen a varoshaza kertje lathato.
Ezen pedig a varoshaza, es a magyarazat.
Ez itt a hazunk profilbol.
Sok csunya nagy auto parkol egy helyen.
Ha a kertunkbol jobbra nezuk ezt latjuk. Persze csak szep idoben.
Ez nem az en autom.
Manchesterben a metrot nem tudom miert hivjak metronak, egy metert sem megy ugyanis a fold alatt, inkabb a forgalommal egy szinten, vagy folotte.

Ja es ez sem az en autom.
Ez mar volt egyszer.
Erdekes hid a belvaros szelen.
A kovetkezo kepen talan a belvaros egyik legszebb resze lathato. Egesz Anglia tele van csatornaval, amiket meg a 18. szazadban epitettek es hasznaltak, meg az iparosodas elott. Ebben az idoben 15 ezer km csatorna volt Angliaban, mara ertelem szeruen ezeket mar nem hasznaljak, viszont a legtobb helyen meghagytak oket. Helyenken szerintem kifejezetten jol mutatnak.
Ezt csak azert csinaltam h demonstraljam, milyen csunya is a belvaros. Minden epuletnek mas a stilusa, a hangulata. Onmagukban meg lehet, h jol mutatnanak, de igy egyutt..
Ezen a kepen meg jomagam vagyok lathato tetotol talpig szembol.
Ja es az a biciklim.

Tortenesek:
Ket napja mar itt is szep ido van, elotte viszont borzalmas ido volt. Egyik alkalommal, amikor mentunk a csomagolouzembe rajottem a tutira. Ha mar ugy is elazom, nem jobb ha ezt minel kevesebb ruhaban teszem? Dehogynem. Mivel nem volt olyan hideg, fogtam egy rovidnadragot es egy polot es ugy mentem a szakado esoben. A valtascucc pedig a hatizsakban. Csak az elso 3-4 perc rossz, amig at nem azik a ruha, utana mar poen. Egy regi jo emlek jutott eszembe tekeres kozben. Barat, remelem emlekszel meg ra, amikor az egyik angolos buli utan motorral mentunk haza az esoben. Ott is csak addig volt kellemetlen, amig bele nem mentunk abba a rohadt nagy pocsolyaba es el nem aztunk teljesen. Utana mar poen volt. Remelem te is igy emlekszel vissza...
Viszont amikor eltunnek a felhok es kisut a nap, akkor a kedvenc idojarasomat elvezhetem. Jo erosen sut a nap, meg sincs meleg. Pont olyan, mint otthon egy szep marciusi nap. 20-22 fok, igy orakig jol esik a napon lenni. Most idefele jovet is beugrottam a Viktoria-parkba, ledobtam magam a frissen vagott fure, polo le, kaja elo, ebed. Hu de jo volt..
Egyebkent mostanaban eleg szepen osszejonnek a munkakak, minden nap tudok menni dolgozni, igy nem unalmas az elet. Most mar atlagban 50 ora felett tudok dolgozni hetente, sokszor kapok tulora lehetoseget is.
Mar harom magyar dolgozik a csomagoloban. A tortenet par hettel ezelott kezdodott, osszefutottam egy magyar csajjal a dodzsem palyan. Csak ezen a heten szolt kedden, h ha tudok nezzek neki munkat. Nem akarom magam fenyezni, de teny, h kedd delutan hivott, szerdan mar dolgozott. Mondjuk nem nagyon fogja tudni osszeegyeztetni a masik munkajaval, de azert egy kis jovedelem kiegeszitesnek nem rossz.
Remelem kitart a joido sokaig, mert rengeteg helyre el szeretnek menni fenykepeket csinalni. Elszor azt gondoltam tullottem a celon a 2 GB-os memoriakartyaval, mivel 3000 kep fer ra a jobbik minosegubol, de most h meg alig voltam valahol es mar ellottem majdnem 200-at, ugy nez ki jo valsztas volt.
Ha a korulmenyek engedik, a het elejen ujra frissitek, sok uj kepet szeretnek felrakni. A siroki brigadnak meg jo nyaralast es keves jozan percet kivanok!
Feri