2007. június 11., hétfő

Na most volt az elso olyan het, amikor nem tudok semmi kulonosrol beszamolni. Az ido tovabbra is szuper, kicsit mar neha tul meleg is, de azert az otthoni kanikula hala istennek meg messze van. Biciklivel kifejezetten kellemes, mert a menetszel jol lehut.
Az elmult heten az egyik legemlekezetesebb az volt, amikor az egyik internet-kavezoban jartam. Minden heten altalaban szombat delutan beszelek a csaladdal es mindig ugyanabba a kavezoba jarok. Amikor megerkeztem lattam, h sok az oltonyos meg a turbanos arab, biztosan valami eskuvo lehetett eppen. Ennyi jo autot egy helyen meg nem lattam.. Mindjart az elejen feltunt egy nagyon-nagyon szeles, lapos sportauto, egy Lamborgini Murcialago. Eloben meg sosem lattam ilyet, csak a kistestver Gallardot. Volt meg egy ket-kupe Mercedes, Audi meg Bently, viszont a harom gyongyszemet csak a telefonalas utan vettem eszre. A Lamborgini mogott harom darab Rolls Royce Phantom allt, meghozza a legujabb kiadas. Darabja 100 millio forint folott van. Szoval jo dolog az olaj...
Aki esteleg nem ismeri ezt az autot, az par kep erejeig latogasson el erre a honlapcimre:
Az autokulonlegessegeknel maradva, itt is hodit a 10 meteres limuzinok divatja, mint ahogy otthon is egyre tobb ilyet latni. A legszebb egy atalakitott X5-os BMW volt. Amikor este mentem biciklivel hazafele es lassan elment mellettem ez a gep, kicsit meg is ilyedtem. Megszokta az ember, h egy auto 4-5 meter hosszu, de amikor meg mindig ugyanaz az auto megy el mellettem es meg mindig nem er veget, es meg mindig nem... szolval meglepeteskent ert.
Mint ahogy az is, amikor tegnap delutan hazafele egy altalaban kozepesen forgalmas ut kozepen megpillantottam egy aranyos kis mokust. A szembejovo autosnak, szinte meg kellett alnia, mert a mokus nem akart egykonnyen lemenni az utrol.. Mar volt velem is tobbszor, h oda kellett figyelnem, nehogy elussek egyet, vagy h nehogy ralepjek valamelyikre. Egyebkent nagyon aranyosak, szeretem oket, mint ahogy azokat a kis vad nyulakat is, melyek az egyik harom savos korforgalom kozepen laknak. Egy kb 60 meter atmeroju, fakkal, rettel, bokrokkal es emlekmuvel tarkitott helyet kell elkepzelni, mely tobb tucat vad nyuszinak ad otthont. Mivel eleg gyakran keresztezem en is ezt a helyet, estenkent szoktam oket latni, amit a kis mozgo orrukkal eppen szimatolnak, vagy esznek, vagy ugrandoznak. Bar ez egy forgalmas csomopont, lathatoan jol erzik magukat.
Es meg egy sztori bucsuzonak: a hetvegi Forma-1-et sajos nem lattam csak a legutolso kort. Brit pilota nyert, brit kocsival, de nem is ez az erdekes. Szombaton mentem az ujsagcsomagoloba este, es ezert nem tudtam megnezni az edzest. Viszont az este erkezett ujsagokban par oraval kesobb mar benne volt a vegeredmeny. Tehat egy-ket ora alatt megirtak a cikkeket, megszerkeztettek, beillesztettek a fotokat meg az interjukat, osszeszerkeztettek az ujsagot, kinyomtattak tobb tiz-ezer peldanyban es leszallitottak az atcsomagolo uzemunkbe. Es mindezt csak azert, h meg aznap este megtudjam az edzes vegeredmenyet... :)
Elnezest, h erre a hetre csak sztorik jutottak es semmi tortenesrol nem tudok beszamolni, de igy most rajtatok a sor. Mi a helyzet veletek? Irjatok akar ide, akar az e-mail-emre.
Zaraskent meg Bokarol egy-ket info: amikor kileptem az ugynoksegtol, h a csomagolocegnek tudjak kozvetlenul dolgozni, beajanlottam ot a meguresedo helyemre a kozvetitonek. Masnap hivatak is es kuldtek a jelentkezesi lapot meg a tesztsort, szerintem ha gyorsan visszakuldi, akar mar ezen a heten tud egy kis penzt keresni. Irodai munkat talalni nem egyszeru, viszont sok interjun volt mar es megy is folyamatosan, elobb vagy utobb ossze fog jonni az egyik.
Ja egyebkent irtam, h majd megyek felvetelire a Manchester United stadionba, viszont eppen dolgoztam, ezert nem tudtam az interjura elmenni :( Viszont nyaron ugy hallottam, lesz majd szabadon latogathato edzes, arra azert egyszer mindenkepp benezunk.
Na ne fogjatok vissza magatokat, irjatok!
Feri