2007. június 18., hétfő

Boka munkat kap

Ma reggel jott a telefon az ugynoksegtol, h Boka kap munkat az egyik cegnel. Meg nem tudni pontosan h ideiglenes vagy vegleges szerzodest tolnak ele, de valami biztosan lesz. En annyit tudok rola, h telefonos munka lesz, nemet cegeket kell majd felhivni, akik a vallalat regebbi ugyfelei voltak es egy kerdoivet kell kitoltetni veluk. Aztan ha vegeter ez a projekt, akkor angol cegekkel kell ugyanezt csinalni, de arra meg nem biztos h ot veszik fel. Szoval jol kell dolgozni az elejen mindenkepp, nincs mese.
Nekem a mult hetem eleg erdekesen alakult. Eloszor is atestem egy alapos nathan meg torokfajason, ezt szivesen kihagytam volna. Hat ilyen az amikor sok emberrel kell egyutt dolgozni, valakitol elobb utobb ugy is elkapok valamit.. Egyebkent most van valami jarvany, mert barhol vagyok, munkahelyen, buszon, kozertben stb, mindenhol tusszog korulottem mindenki. Most is itt a suliban... Kesz. Csak nehogy ujra megfertozzenek.
Egyebkent az ido is vacakra fordult, 10-15 fok, eso, szel. Igy hat a bringat sem nagyon tudtam hasznalni. Most megtapasztaltam milyen hatranyai vannak a tomegkozlekedesnek es a taxizasnak. Elobbi lassu es draga, utobbi meg csak siman draga. Magamtol persze nem ultem volna taxiba, de a bowling club-ban mindig megkerdezik ha zaraskor vegzek, h kerek-e taxi-kupont. Mindig mondom, h nem mert bringaval vagyok, viszont most az elobbi korulmenyek miatt szukseg volt ra. 4 fontnyi kopont adnak es mondtak, h ha nem laksz messze, akkor lehet h ennyibol haza is visznek. Na persze.. Kicsivel 9 font felett meg is allt a taxiora mire hazaertunk. Na mindegy, egyszer ezt is kiprobaltam. Es legalabb lemrettem a manussal, h 7 kilometerre lakom Trafford Centertol. A busz meg eleve draga es kb masfelszer-ketszer annyi ideig tart az ut a setaval egyutt, mint a bicikli, raadasul unalmas is :(
A mult heten eleg erdekes beosztast kaptam mindeket helyen, vasarnap kivetelevel - amikor nem dolgoztam - mindig estere vagy ejjszakara osztottak be, igy mindig ejjfelkor vegeztem legkorabban, de volt amikor csak reggel. Tegnap estere mar annyra beallt sajnos erre a szervezetem, h csak reggel 7 fele tudtam elaludni, pedig mar 2 korul agyban voltam.. Persze minden rosszban van valami jo is, mert igy minden delelott es koradelutanom szabad volt, de inkabb otthon doglottem, valahogy nem volt kedvem betegen az esoben maszkalni..
Azt tudtatok h Angliaban is ellpojak a munkatarsak a gyarakbol amit el lehet? En azt hittem, itt nincs erre szukseg, meg h jobban elenorzik a dolgokat, de nem igy van. A csomagologyarban az egyik supervisor elmondott egy-ket erdekesseget meg okossagot. Egy angol sracrol van szo egyebkent, aki 40 eves, ket eve dolgozik ennel a csomagolo cegnel es ez az elso legalis munkahelye. Hagy ne irjam, h mit csinalt idaig. Szoval azokon a napokon vagy napszakokon, amikor egyedul van bent, hivja a vevoket es szepen adja el a hasznalt raklapokat meg a csomagoloanyagot, elobbit 2 utobbit 10 fontos darabaron. Egy kis extra penz. :) Nem biztos, h ebbol a peldabol lehet altalanositani, de biztos nem egyedi esetrol van szo. Mondjuk a ceg ettol meg nem lesz veszteseges, mert azt is elarulta, h egy raklap ujsag atcsomagolasaert 1000 font a fizetseg, es altalaban orankent megcsinalunk 8-at 10-et. Persze a ket gepsor erteke is megvan kb 2 millio font. Szoval nem nagy az uzem, sot inkabb kisebb, de azert jo penzek mozognak benne.
A heten elkezdek fenykepezoket nezegetni, ha talalok jo ajanlatot es gyorsan megtanulom kezelni, akkor lehet, h mar jovo heten tudok vizualis elmennyel is szolgalni. Addig is turelem, a vizsgazoknak pedig sok sikert es kitartast. Tudom oket sajnalni... :)
Feri