2008. szeptember 10., szerda

A hétvége egész jól sikerült, mint arra lehetett előzetesen is számítani. Zsófi és Szilvi péntek este érkezett meg, Zsoltiék pedig szombat délelőtt. Szombat este pedig egy egész jó kis buli keveredett a házban. Erről készült is jópár kép kicsit lentebb. Másnap este jött is át a szomszéd h tegnap este egyáltalán nem tudott aludni...
Ma este pedig érkezik Pitta és Mariann és maradnak egész hétfőig. Megyünk majd több fele kirándulni, nézelődni, vásárolni stb. Hétvégére pedig Nyunyi is érkezik Londonból, szóval úgy néz ki megint kicsi lesz a buli... Most elég jól is jön ki egyébként h elég keveset dolgozom a héten, így tudunk majd menni elég sokfelé együtt. Meg persze azért is örülök h mostanában keveset dolgozom, mert még mindig nem gyógyultam meg teljesen. Lázam már nincs 2 hete, köhögni is már csak nagyon keveset köhögök és már a tüdőm sem fáj nagy levegő vételénél. Viszont a nátha ráhúzódott sajnos a fülemre is és e miatt lassan egy hete eléggé be van dugulva vagy az egyik vagy mindkettő. A hallásom is sokkal rosszabb mint máskor. Mivel nem nagyon múlik, tegnap rendeltem neten egy infralámpát, ami reményeim szerint holnap délutánra meg is érkezik. Persze az is fél napomba telt, mire rájöttem h itt kint sem infralámpát, sem infra izzót nem lehet kapni sehol, csak internetes boltokban. Egyik boltból küldtek a másikba, míg végre meguntam, rákerestem neten és megrendeltem.
Valószínüleg egyébként az időjárás is közrejátszik abban h ennyire elhúzódik a gyógyulásom. Míg otthon a melegrekordok dőlnek, addig itt szerintem a csapadékrekordban történik ugyanez. Legalább 3 hete nem volt olyan nap hogy ne esne. Napot csak elvétve látunk két zápor között. Kicsit kezd unalmassá válni..
Na egy hét múlva jövök, valószínüleg rengeteg új képpel.
Üdv.: Feri