2008. szeptember 18., csütörtök

Úgy néz ki bő három hét után sikerült teljesen kilábalnom a betegségből. Ehhez nagy mértékben hozzájárult Pittáék és Nyunyi látgatása is az elmúlt héten. Végre kicsit kimozdultam itthonról, voltunk egy napot Wales-ben, egyet pedig Liverpoolban. Az idő is végre közel egy hónap után megemerelte magát, megszűnt a mindennapi eső és kisütött a nap. Főleg Liverpoolban fogtunk ki kifejezetten jó időt, de például ma is rövidgatyás idő volt. Rengeteg képet csináltunk mindefele amerre csak jártunk, nem kis időmbe került mire kiválasztottam azokat, melyeket lentebb fel is töltöttem. Persze nem csak kirándultunk hanem sokat vásároltunk is. Pittáék több szatyor ruhával, cipővel, fényképezővel és új táskával gazdagodva tértek haza, a rengeteg élményről nem is beszélve. Szombat este egy bulival koronáztuk meg a remek hetet, ami vagy akkor lett volna igazán ütős, ha nem zárás után ér be a csapat második fele a kiszemelt discohoz, vagy akkor ha Nyunyi nem tornacipőben jött volna. Akkor ugyanis beengedtek volna olyan helyekre is, ami nem 1kor zár. De hát nem így történt, majd talán legközelebb.. Azért nem volt rossz így sem.
Boka tegnap hirtelen lement Londonba és majd csak vasárnap jön vissza. A hétvégét mindenképp Nyunyinál töltötte volna, viszont már szerda délután lebuszozott, mivel hívták interjúra. Drukkolok is neki h jöjjön össze neki valami jó munka, de azért azt is szeretném h maradjon itt velünk. Persze ha felveszik és a fizetés is jó, akkor egyértlemű h megy. Annál is inkább, mert az elmúlt hetekben mióta elkezedett pályázgatni, csak Londonból hívták vissza. Itt Manchesterben most nincs túl sok lehetőség, legalább is régebben több volt jóval - mondja Boka. Szóval ha nem nagyon hívogatnak majd engem sem, akkor lehet h másfele is kell majd nekem is nézelődnöm. Pedig már kigondoltam h itt a Kellogs-ban kéne dolgozni, mert csak 5 perc gyalog és 2 fontért Anta állítása szerint nagyon izletes ebédet lehet kapni a válalati étkezdében. Lehetne kicsit kerekedni... :) Ez egyébként rám is férni, mivel azt a 4 kilót amit fáradságos munkával másfél év alatt sikerült itt kint felszednem, azt a betegség alatt 3 hét alatt sikerült is mind leadnom. De már egy hete jó az étvágyam ismét és ma már edzeni is voltam 2 hónap után először.
Erre mostanában amúgy több időm lesz mint eddig, mivel a csomagolóba már úgy néz ki nem mehetek vissza beugrónak. Hát így jár az ember ha valahova 2 hónapig nem megy dolgozni..
Persze előbb-utóbb úgyis ott akartam hagyni, de azért az a havi 60-80 ezer fonrint jól jönne..
Feri