2008. május 27., kedd

Az elmúlt hét kifejezetten eseménydúsan telt el, szerdán bl-döntő, hétvégén Nyunyi látogatása, probléma az autókkal stb. Szóval sok mindent kéne mesélnem, viszont lustaságból csak azokról a dolgokról írnék, melyek nincsenek fent Anta blogján. Szóval a jobb felső sarokban találjátok Anta blogját.
A hétvég elég jól telt, 4 nap szünet persze nem is tud rosszul eltelni. Nyunyi szombaton érkezett 1re a buszpályaudvarra. Nagyon éhes volt, így összeütöttünk egy mega adag milánói makarónit. Utána ülni is alig bírtunk, annyit ettünk. Mégsem a pihenést választottuk, hanem inkább kimentünk a parkba kicsit focizni, illetve inkább rugdosni és rohangálni a labda után. Így az esti bulira nem sok energiánk maradt. Elég szolidra is sikeredett, de ez nagyrészt a körülmények miatt is lett így. Az aldis kolegáim lemondták a bulit, Norbi és Barát dolgoztak, Anta pedig kicsit meghuzta a Barát kocsiját, így érthetően nagyon rossz kedve volt. Szóval a belvárosban inkább csak körbenéztünk, bulizni nem buliztunk.
Másnap délután - Barát kivételével - mentünk mind focira, ő dolgozni ment. Nagyon kimerültünk, mivel két és fél órán át játszottunk két csapattal szünet nélkül. Én szinte végig a kapuban álltam, de még így is elfáradtam. Este Gabi átjött barátnőjével kicsit beszélgetni, jól telt az este. Tegnap pedig mivel itt munkaszüneti nap volt, elmentünk Wales-be egy kicsit kirándulni. Az egyik magyar srác szervezte a túrát, így 4 autóval mentünk, közben pedig a kapcsolatot vókitokival(ezt nem tudom hogy írják) tartottuk, szóval ment a hülyeség végig. Megnéztünk egy wales-i várat, kicsit hajóztunk, majd a átmentünk egy nagy kőhídon egy szigetre és ott autókáztunk délutánig. Közben mindenki be-bealudt kisebb hosszabb időre a korai kelés miatt, de azért szerintem mindenki szép élményekkel lett gazdagabb. Az egész napnak egy szépséghibája volt, hazafele uton nagyon nagy volt a forgalom, helyenként kisebb dugók is voltak, így Nyunyi lekéste a buszát. Bár megpróbáltuk elérni, pont mire odaértünk 2 perc késéssel, már csak azt tudtuk végignézni, h a busz kitolat és elmegy. Szóval Nyunyi csak a következővel tudott menni.
Ma még szabadnap, aztán végig munka vasárnapig.