2008. április 22., kedd

A mai nap volt talán az első igazi nyárra emlékeztető nap rég óta. Szépen sütött a nap és a hőmérséklet is felkúszott 20 fok környékére. Visszagondolva tavaly áprilisban nagy szerencsém volt amikor jöttem, h végig ilyen időm volt egy hónapon keresztül. Ez az idő most Norbinak is nagyon tetszene biztos, a napokban beszéltük épp h ha sokat sütne a nap akár egyik kedvenc országunk is lehetne Anglia. Viszont ő most otthon van, vasárnap vittem ki a Liverpooli reptérre és egy hét múlva jön majd vissza Zolival, segít kihozni Zoli Puntoját, h ne kelljen egyedül levezetnie a 2000 km-t. Jót viccelődtünk ezen, ha nézik a reptéren h Norbi mikor és hova szokott utazni, akkor mindig csak azt látják, h Liverpoolból repül Budapestre, de vissza sosem jön, mindig csak felbukkan a reptéren h megy Budapestre újra. Kifele ugyanis eddig mindig autóval jött, először az én, majd a saját autóját hozták ki Baráttal, most pedig Zoli kocsiját hozzák ki hárman.
A házban egyébként jelenleg csak 3an vagyunk mivel Anta is hazaugrott 3 napra, őt hétfőn vittem Liverpoolba. Barát autójával mentünk és odafele ő vezetett. Most ültem először mellett amikor ő volt a sofőr, és abszolút jó tapasztalatokat szereztem, szerintem már egész jól belejött a vezetésbe, legalábbis azok alapján amiket az eddigi kalandjairól meséltek. Mondta h félni fogok én is mellette, készüljek fel, de egyáltalán nem féltem, sőt nem is izgultam.
Vasárnap megvolt a foci, jó kis program lesz ez, remélem gyakran rész tudok majd rajta venni. Egyelőre nem nagyon erőltettem a rohangálást meg a focit, egyrészt azért mert a lábaim még egyáltalán nem bírják, másrészt mert az elmúlt 8 évben ha jól emlékszem 2 alkalommal fociztam összesen, így egy kicsit elszoktam a játéktól. Szerencsére a többiek is inkább csak a mozgás miatt jönnek és ők sem nagy profik, talán 2-3 ember tud jól játszani. Na hozzájuk fogok csatlakozni én is 2 hónapon belül. Fő az önbizalom...
Az elmúlt héten egyébként sokat dolgoztam, többet mint amennyit szoktam, viszont ezen a héten rekord mennyiségű szabadidőm van. Remélem kitart a jó idő és akkor többször megyek majd a szabadba. És főzni is fogok. Ma is csináltam sültcsirkét, tegnap meg a panírozottan vett husihoz krumplipürét. A múlt heti krumplifőzelék is egész jól sikerült. A végén kiderül h főzni is tudok...
Holnap terveim szerint beülünk Bokával és Baráttal egy pub-ba megnézni a Barcelona - Manchester United meccset, hétvégén pedig a Chealse - United összecsapást kéne a helyiek hangulatában tölteni. Vasárnap Forma-1, utána foci, majd lakásavató buli Gabi haveroméknál. Nem lesz eseménytelen ez a hét sem. Egy hét múlva jelentkezem.
Feri