2008. április 30., szerda

Ha a múlt héten nem is jutottunk el pubba meccset nézni, azért ami késik nem múlik, tegnap csak össze jött ez is. A Manchester United - Barcelona meccsre mentünk el a sarki kis kocsmába. Jó élmény volt az angol fanatikus szurkolók kommentálásait, buzdításait, énekeit és gólörömét látni, hallani. Szerencsére a United nyert így tényleg jó hangulatú volt az este. Érdemes azért megnézni a pub igényességét, tényleg a legközelebbi helyet választottuk. És meglepő módon az árak a budapesti belvárosi kocsmák árait tükrözték. Szimpatikus... A képeket szokás szerint lentebb töltöttem fel, kicsit összekeveredtek, de azért szerintem ki lehet találni melyik hol készült.
A vasárnapi fociról közös egybehangzó véleményünk az, h jól sikerült és amikor csak ráérünk a jövőben is megyünk rá. Jó kis testmozgás, kikapcsolódás. Ezen a héten már annyian voltunk, h kettő helyett 3 csapatot alkottunk és egy helyett két órára béreltük a pályát. Kinek jobban kinek gyengébben ment a játék, de szerintem nem is ez volt legtöbbünk számára a fontos, a lényeg a mozgás és a szórakozás.
A foci után jött Gabiéknál a lakásavató buli, ami jó hangulatban telt, megismertünk ismét pár emberkét, eszegettünk, iszogattunk, beszélgettünk. Nem is buli volt hanem inkább egy beszélgetős est, nem volt rossz, de különösebben azért nem hagyott mély nyomot bennem.
Ja múlt héten nem is mondtam h fegyveres rablás volt az Aldiban. A pénzszállítót ütötték le és vitték el a dobozban lévő kb 50 ezer fontot, mindezt fényes nappal pont délben, a hátam mögött pár méterrel az üzlet bejáratánál. Én az egészből nem észleltem semmit, mivel a kaszzában dolgoztam éppen és elég gyorsan történtek az események. A lényeg h simán elvitték a pénzt. De nem volt túl nehéz dolguk, mivel a pénzszállító - ki tudja miért - egyedül jött, egy kb 65 év körüli ősz hajú bácsi volt és a bal lábára erősen sántított. A mi nigériai biztonsági őrünk valahol a sorok között kolbászlolt épp, figyelve h nehogy valaki ellopjon egy szelet csokit is a boltból, a rendőrség pedig fél óra múlva ért csak ki a helyszínre. Szóval ehhez még fegyverre sem lett volna szükség...
Erről a legutóbbi eseményről sajnos nincsenek képeim, viszont a többiről tettem fel néhányat. Jó nézegetést! Ja még egy dolog. A blog nagy látogatottsága úgy tűnik h felkeltette pár vírusküldő érdeklődését is. Kérlek h a kommentekben lévő ide kattints mezőre ne kattintsatok rá, mert ha jól tudom így lett vírusos az otthoni gépünk.
Feri