2008. április 15., kedd

Ma délután edzés után elmentem kocogni egy kicsit a hozzánk legközelebb lévő óriási parkba, amit mi csak mókusos parknak nevezünk, mivel rengeteg mókus van benne. Muszáj egy kicsit újra edzésbe jönni, mert ezen a héten már én is megyek a vasárnapi focira és nem akarok úgy járni mint Norbi. Ő már múlt vasárnap is részt vett Bokával együtt a sporton és azóta elég hangosan veszi a lépcsőfokokat a házban. Persze nincs semmi komoly baja csak egy pici izomláz...
Az egyik magyar srác - Gabi akivel együtt szoktunk edzeni - ötlete és szervezése volt a vasárnap délutáni foci. Az első két alkalommal nem tudtam részt venni a fedett kispályás műfüves focin, először azért mert otthon voltam, másodszor meg mert dolgoztam. Most vasárnap viszont elvileg minden adott lesz a focihoz. Már várom, Boka és Norbi nagyon jókat meséltek róla, 15en voltak múlt héten, mind magyarok és végig ment a hülyülés meg a poénkodás. Szóval a jó hangulat garantált, a mozgásra meg úgyis szükség van. És az sem árt ha megismerek egy-két új embert, az ilyenekből mindenki csak nyerhet.
Szóval egyelőre még csak a bemelegítésnél tartok, ma még csak kocogtam, de ez is elég volt ahhoz h pár perc alatt leizzadjak, pedig elhihetitek itt még nincs nyár, főleg rövidnadrágban. Remélem a későbbiekben majd Norbi vagy Barát is velem tart, vagy akár mindketten. Arról nem is beszélve h a parkban is van focipálya.. Jó volt látni egyébként h a napokban elkezdték újra művelni a parkokat, kezdik újra kiültetni a virágokat, kezdenek rügyezni a fák, szóval jön a tavasz és közeledik a nyár. Tudom meleg ezen a nyáron sem lesz, de a kánikula nem is hiányzik egyáltalán.
Ja erről jut eszembe h megvan a nyári nyaralásom időpontja. Július 22től augusztus 7ig szabin leszek. Már be is irtam az Aldinál a naptárba és a repjegyem is megvan. Iszonyat drágák a nyári repjegyek, míg legutóbb 20 fontért jártam meg az utat oda-vissza, most 120 fontot kell fizetnem érte, pedig így is még az ebben az időszakban legkedvezőbb napokat választottam. Na mindegy, néha költeni is kell. Most ez egyébként jóval könnyebben is megy, mármint költeni, mivel a font árfolyama nagyot esett az elmúlt két hónap alatt és most már alig van 300 fölött. Ma majdnem át is váltottam a pénzem egy részét forintra, h ne veszítsen tovább az értékéből, de aztán meggondoltam magam, bízom benne h ez a rohamos esés nem folytatódik már sokáig és akkor utána hátha megint megindul felfele. Ja apropó, ha valakinek kell font nekem van egy csomó eladó 400 forintos árfolyamon... :)
Feri