2008. október 21., kedd

Úgy döntöttem áttérek a 2 hetente történő frissítésre, így több mindenről tudok írni egyszerre. Kezdjük Bokával: Credit Controller lesz, ami azt takarja h olyan német cégeket kell majd felhívnia akik elcsúsztak a hitelük törlesztésével. Nem olyan hálás munka viszont jól fizet és biztosan meg lehet majd szokni - mondta Boka. És a mostani gazdasági helyzetben szerintem lesz is munka bőven, lehet sokat dolgozni. November elején kezd majd, a Shel-nél már felmondott és a múlt hétre hazament nyaralni egy kicsit hogy kipihenje a munkakeresés fáradalmait és a feszültséget.
Jelenleg Zsombor lakik nálunk egy hétig aki Joci és Csé barátja, kijött kicsit körbenézni, nyaralni, vásárolni stb. Közben Csé is visszajött a kéthetes otthoni nyaralából, így jelenleg heten lakunk a házban. Egészen holnapig. Holnap este viszont jön hozzám Melcsi egy hétre és ezúttal nővére Vikcó is elkíséri, így holnap 9en alszunk itt. Csütörtök reggel viszont mi hárman le is lépünk 4 napra, felmegyünk Zsoltiékhoz Glasgow-ba hogy megismerjük kicsit Skóciát. Egész tegnapig úgy volt h Boka is jön velünk és így négyen megyünk, viszont ő végül még sem tud jönni. Szabit nem kap, mert mindenki megy el a cégtől így kell az ember, a beteg vagyok című történetet pedig múlt héten már előadta, nem nagyon díjazták... Én a helyébe tuti jönnék Skóciába, legfeljebb az utolsó hét előtt kirúgnának és nem adnának referenciát. Aztán persze lehet h ő csinálja jól..
Pár napja meghosszabbítottuk az albérleti szerződésünket újabb 6 hónappal, hihetetlen hogy repül az idő. így aztán fél év után újra láttuk a főbérlőnket, szimpatikus benne h nem lóg mindig a nyakunkon.
A múlt héten költöttem kicsit az autóra, ki kellett cseréltetni a vízpumpát és a szíjat valamint a kipufogódobot, aztán meg telitankoltam, így a múlt héten csak az autóra dolgoztam :( De most jó, bár a Norbi mondta h a következő valószínűleg a kuplung lesz, mert eléggé el van már kopva. Remélem azért még addig sokat el tudok vele menni.
Nyitottam a napokban egy font alapú bankszámlát is az otthoni bankomnál, annyit esett az elmúlt két hétben a forint, h könnyen lehet h át is váltom a megtakarításaimat forintra. Mivel itt nem tudták a bankban megmondani h milyen árfolyamon váltanák át a pénzt ha hazautalnám, így úgy döntöttem h marad egyelőre fontban és az otthoni banknál meg azon az árfolyamon váltok amit bármikor látok a honlapjukon. Gondolom így működik, bár a fene se tudja, nagy zsiványok ezek, a biztonság kedvéért azért először inkább egy kisebb összeggel fogok próbálkozni.
Pussz
Feri