2008. július 7., hétfő

Nem is mondtam h múlt héten itt volt végig Szilvi, Csabit jött meglátogatni. Barát viszont csütörtökön úgy döntött h hazamegy és pénteken el is repült. Munkahelyén kapott két hét fizetés nélküli szabit, a többit még nem tudja h lesz. Pont ezen a napon, azaz pénteken munka közben megfájdult a hátam, így el is kellett jönnöm hamarabb haza. Szombaton már nem is tudtam menni dolgozni egyik helyre sem, egész hétvégén itthon feküdtem, pihentettem. Vasárnap délutánra már egész jól helyre jött, ma pedig a hajolás kivételével már minden megy. Vasárnap estére Csabi szervezett egy névnapi bulit, ez nekem egy igazi meglepi buli volt, mivel nem is tudtam róla. Mire leértem a nappaliba már voltunk vagy 10en. A buli olyannyira jól sikerült h másnap mindenki aki ment dolgozni kicsit elkésett. Boka egy egész nappal később ért csak be, mivel reggel nem bírt felkelni :)
Még két hét és megyek haza megint, jön Sirok majd utána Bulgária és a Fekete-tenger. Addig viszont még jeletkezem kétszer.
Ferkó