2008. július 14., hétfő

A hátam hétfőre egész jól rendbe jött, a keddet végig is dolgoztam gond nélkül, aztán szerda reggel munka közben megint megfájdult. Elkértem magam hamarabb és Csével elmentünk dokihoz. Persze nem nagyon tudtak mást mondani mint h pihenjek és kíméljem a hátam, de legalább megkerestük a körzeti orvost és regisztráltunk is. Minden ellátás ingyenes és a regisztrációhoz nem kell semilyen papír, viszont több nap alatt regisztrálnak be, így a többieket is majd elküldöm regisztrálni, h amikor szükség lesz rá már lehessen menni. Nekem így most el kellett menni a központi kórházba, oda regisztráció nélkül is azonnal beengedtek. Szóval múlt héten táppénzen voltam, viszont itt nem az orvos ír ki betegszabira, hanem én magamat. Csak egy formanyomtatványt kell felmarni az egyik postán vagy az orvosi rendelő recepcióján és azt kitöltve elvinni a munkáltatónak. Komoly..
Pár nap alatt megint teljesen elmúlt a hátfájásom hál' istennek, viszont ha visszajövök a nyaralásból, akkor keresek másik munkát, valami irodait. Ma még itthon vagyok, megyek majd délután úszni, aztán keddtől megint megyek vissza dolgozni. Persze szóltam előre h a doki mondta h nem szabad pakolnom két hétig, szóval csak könnyedén. :) Biztosan sokan irigyeltek kicsit h ennyit itthon lustizhattam és még fizették is, de én nem igazán éreztem magam jól, szivesebben dolgoztam volna. Vasárnap azán elmentünk a többiekkel a közeli nemzeti parkba kicsit kirándulni. Jó időt fogtunk ki, nagyon szép helyeken jártunk, viszont sajnos a fényképezőgépemből a kártya itthon maradt, így csak telefonokkal készültek képek. Kicsit gyengébb minőségűek így a mostani képek, de remélem azért valamennyit visszaad az élményből.
Ja és Csé is ír blogot, jobb oldalon fent van a link.
Feri