2008. február 13., szerda

Ma este Norbival és Antával voltunk a Hilton hotelben. Ez Manchester messze legmagasabb épülete, igy feltételezhető volt már előre h jó lesz a kilátás fentről. A 23. emeleten van egy bár, ahova bárki betérhet egy italra. Persze mi inkább a kilátásért mentünk, mely tényleg megérte az utat, de emlékeim szerint a repülőről még több minden látszik.. A fent készült képek sajnos homályosak lettek, igy azokat nem tenném fel az oldalra, mert félek h a blog nivóját nagyon lehúznák.
Töltöttm fel viszont jópár képet kicsit lentebb, melyeket szintén ma, azaz szerda délután készitettünk Norbival a Peak Nemzeti Park területén, Manchestertől mintegy 20 km-re. Anta inkább az alvást választotta, igy ő nem jött velünk autókázni. Szerintem bánhatja, mert nagyon szép idő volt végig és nagyon szép tájakon jártunk. Ez is jellemző mostanában, h hihetetlenül szép idő van, szikrázó napsütés, a felhők sehol, és néha már 15 fok is van árnyékban. Komoly, ha visszagondolok arra, h tavaly nyáron szinte mindig 20 fok alatt volt a hőmérséklet. Nem is csoda h már nagyon sok angolt láttunk az utcákon rövidujjúban vagy éppen rövidnadrágban. Ferbruár közepén...
Szóval élvezem is mostanában h nem dolgozom annyit, van idő erre-arra, szinte mindenre. Holnap például ha marad a szép idő, autómosás következik belső takaritással egybekötve. Mivel Norbi vett otthon egy Honda Civic-et, és ezzel jött vissza, igy közös programunk lesz holnap délelőttre. Közös lesz bennünk, h mindketten először fogunk autót mosni és autót porszivózni Angliában. A különbség csak az h ő 4 napja használja a kocsiját itt, én pedig már jó 5 hónapja. Szóval jól fog esni a jó öreg Astra-nak is a törődés. Modjuk kicsit tartok az autómosáshtól, mert az legtöbbször egy heves felhőszakadással szokott végetérni, de talán ez most elkerül minket.
Az Aldiban egyelőre minden rendben van, 2 napon vagyok túl eddig. Lényegében szállitmányt ellenőriztem, arut töltöttem polcokra, lejárati dátumokat ellenőriztem és polcokat rendeztem. Semmi extra, tetszik. Normálisak a munkatársak és a főnökök és örülök h a kommunkiációval sincs gond. A munka legnehezebb része a szállitmány ellenőrzése volt eddig, elég nehéz beazonositani a különféle röviditéseket vagy áru neveket, de valószinüleg ez is csak pár hétig lesz igy. Mindig van mit csinálni és ezt is hangsúlyozták eddig, h próbáljak hétről hétre hatékonyabban és jobban dolgozni. Ugy gondolom jó helyen vagyok, azért is gondolom ezt most igy, mert az Aldi a legelterjettebb szupermarket Németországban és Ausztriában is, sőt már Magyarországon is nyitja első üzleteit. És mivel az Aldival van a szerződésem és nem az adott üzlettel, igy elvileg bármelyik üzletben alkalmazhatnak. Szóval szerintem később akár egy 2-3 hónapos, a német nyelv gyakorlását szolgáló kiküldetés vagy oda történő átköltözés sem kizárt, és Magyarországra is igaz szerintem mindez.
Na de ez még odébb van, addig is örülök annak, h hétfőn visszajött a házba Norbi, Anta és Barát. Anta a hosszabb ideje tartó betegsége miatt repült, Norbi és Barát pedig az újonnan vett Hondát hajtotta egész idáig. Azért mennyivel jobb igy öten, mint ketten. Szükség van minél több jó barátra.
Üdv.:
Feri