2008. február 26., kedd

Eljött az ideje a 150 ezres szerviznek az Astrán. Ez röviden légszűrő, olajszűrő és olajcserét jelent. Már be volt jelentve az autó egy kis műhelybe a szükséges karbantartásra, viszont utolsó pillanatban mégsem vittem el. 90 fontért cserélték volna ugyanis a fentieket mindennel együtt, amit kicsit sokaltunk. Andris végül addig mondogatta h 1 óra alatt megcsinálja nekem az egészet, h fogtam magam, bementem az autósboltba és megvettem az alkatrészeket. mindennel együtt igy kijött kb 30 fontból az egész, vagyis Andris spórolt nekem 60 fontot. Sok kicsi sokra megy...
Ma munka után egy előadásra kellett elmennem az Aldi-val 2től 6ig. Inkább kviz jellege volt az egésznek semmint előadás, de talán pont igy volt szórakoztató. A végére mindenesetre rendesen elfáradtam, ma korán szeretnék feküdni. Holnap viszem ki Bokát a liverpooli reptérre, kezdi ugyanis egy hetes jól megérdemelt szabadságát.
A lenti képek között megtaláljátok hogy hogyanis festek az aldis egyenruhában, amiben dolgozom nap mint nap. A namco-s cucchoz képest mindenesetre nagy előrelépés...
Feri