2009. augusztus 14., péntek

És végül újra itt vagyok Angliában, sajnos véget ért a nagy nyári nyaralás. Nagyon jól sikerült összességében, szívesen maradtam volna még legalább két hetet otthon. Korfu tényleg nagyon szép sziget, bártan ajánlom mindenkinek, viszont a nagy meleg miatt nekem inkább túlélőtúrára emlékeztetett. Pedig adva volt minden a remek időtöltéshez, béreltünk robogókat meg qvadokat melyekkel bejártuk az egész szigetet, minden nap másik tengerparton fürödtünk, szép szállásunk volt és jó kis csapat is jött össze. Első két nap még minden szép és jó volt, utána viszont 2 napig napszúrásom volt, majd újabb két napig beállt a nyakam is a nagy melegtől, meg lehet részben a sok motorozástól is, bár szerintem sokkal inkább a melegtől. Mindenesetre vicces volt a többiek számára h mindig egész testből forogtam, nem csak nyakból. Aztán az utolsó napra úgy néz ki sikerült akklimatizálódnom, megszüntek a bajaim – kár h ilyen későn. Mindenesetre az is érdekes volt, h a nagy melegben nem tudtam rendesen gondolkozni, folyton csak az árnyékot kerestem meg azt h hol tudok egy kicsit ledőlni, h elmúljon a fejfájásom. Persze árnyékban is olyan volt az idő a forró homok miatt, mint ha a sütőben ültem volna. Jó a többiek biztosan máshogy élték meg a dolgokat, de én már eléggé elszoktam a nagy hőségtől.
Utána otthon már enyhülésnek számított a 30 fok, nem is volt semmi bajom. Voltunk Melcsivel és Pittáékkal strandon, Melcsivel színházban, étteremben, barátoknál és persze sokat otthon, kihasználtuk még azt a pár rövidke napot. Hát igen, mindenhol eszik jókat az ember, de a legjobbakat azért mégis csak otthon…
Ahogy visszajöttem másnap egy újonnan nyílt Aldiban kezdtem el dolgozni. Vicces, mert kb 300 méterre van a pizzériától, ahol futárkodok. Egyébként mint minden új bolt ez is gyönyörű, tágas és minden benne vadi új, szóval élmény benne dolgozni. Persze azért hozzá is kell szokni az új rendszerekhez, meg az új munkatársakhoz, bár jópárukkal már dolgoztam együtt. Még egy szűk hónap és jön Melcsi, illetve költözünk az újépítésű lakásba Gabiékkal együtt. Remélem minden a tervek szerint alakul majd, már nagyon várom.
És ott majd lesz már internetünk is, de azért igyekszem még előtte is frissíteni.